|
فحاشي و ضرب وشتم شدن كارگر توسط مامور حراست شركت واحد را شدیدا"محكوم
مي كنيم !
در
آستانه اول ماه مه برابر با يازدهم ارديبهشت ماه روز جهاني كارگر ،كه
جهانيان مقام كارگر را گرامي ميدارند و در حالي كه همه مسئولان تراز
اول و همچنين اعضاي شوراي شهر ، مديريت عالي شهرداري و شركت واحد تهران
و به ويژه شخص شهردار «محمد باقر قاليباف » مرتبا" از رعايت حقوق مردم
و دفاع از حقوق شهروندي وكرامت انساني داد سخن مي دهند ، اما در عمل
شاهد رفتارهاي مخالف اين ادعاها هستيم . به عنوان نمونه اين طرز رفتار
، به آگاهي مي رساند :
آقاي
عبداله حسيني راننده زحمتكش و خوش سابقه منطقه يازده اتوبوسراني كه
داراي پانزده سال سابقه كار است ، بعد از چندين بار احضار غير قانوني
به حراست منطقه يازده شركت واحد با ايجاد ترس ، وحشت و تهديد به اخراج
، ايشان را در تاريخ چهار شنبه 22/1/1386 به حراست مركزي شركت واحد
اعزام مي نمايند . در محل فوق مامور حراست بنام « راد »
، آقاي
عبداله حسيني را مورد بازجويي غير قانوني ، تهديد ، فحاشي، هتاكي و ضرب
وشتم از ناحيه صورت قرار مي دهد ، به طوري كه آقاي عبداله حسيني براي
نجات خود به بيرون از اتاق مي گريزد .
سنديكاي كارگران شركت واحد به عنوان نماينده راستين و دلسوز كارگران
شركت واحد اين عمل ضد انساني را شديدا" محكوم مي نمايد ، و از شوراي
شهر تهران ، شهرداري و مديريت شركت واحد مي خواهد جهت جلوگيري از تكرار
اين گونه رفتارهاي ناشايست و ضد انساني فورا" نسبت به تنبيه و مجازات
قانوني و خلع يد مامور خاطي حراست شركت واحد سريعا"اقدامات شايسته
قانوني را به عمل آورند .
در
پايان به آگاهي مي رساند از طريق مراجع قضايي شكايت آقاي عبداله حسيني
عليه مامور حراست در حال پيگيري است . در تاريخ 28/1/1386 توسط مقام
قضايي دستورات تحقيق و رسيدگي صادر و بنابر اين دستور از طرف كلانتري
136 جهت رسيدگي به شكايت عبداله حسيني مامور پليس در تاريخ 29/1/1386
به اداره مركزي شركت واحد مراجعه نموده است و رسيدگي ادامه دارد .
سنديكاي
كارگران شركت واحد
اتوبوسراني
تهران و حومه
اول اردیبهشت 1386
|