|
احظار تلفنی نجیبه صالح
زاده و سامرند صالحی
امروز شنبه مورخه
۸
اردیبهشت ماه نجیبه صالح زاده و سامرند صالحی از طرف حفاظت اطلاعات تلفنی احظار
شده اند که فردا خود را معرفی نمایند . اما آنها مخالفت کرده و متذکر شده اند
تا کتبآ از طرف دادستانی احظاریه
در یافت ننمایند به هیچ ارگانی مراجعه نخواهند کرد.
هنوز دلیل این احضار معلوم نگردیده است .
کمپین آزادی محمود صالحی ضمن محکوم نمودن
این اقدام حفاظت اطلاعات جمهوری اسلامی خواستار آزادی بی قید و شرط محمود صالحی
میباشد و از تمامی انسانهای آزادیخواه و مبارز و تمامی اتحادیه های کارگری در
داخل و خارج ایران و سازمانهای مدافع حقوق انسانی درخواست مینماید که اقدام
حفاظت اطلاعات جمهوری اسلامی را محکوم نموده و به این عمل اعتراض نمایند.
کمپین آزادی محمود صالحی
http://kampin.blogfa.com/
شماره تماس با کمپین:
00905438682904
نقل از کمیته دفاع از محمود صالحی
-----------------
تاریخ : 09/02/86
شماره :247 – 85
به نام آزادی
بنام آزادی و
با درود به محضر ملت شریف ایران
جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع عموم ملت
شریف ایران می رسانم با توجه به برخورد غیر انسانی و ضرب و شتم زندانی سیاسی
بهروز جاوید تهرانی
و انتقال نامبرده به سلول انفرادی خواستار خروج فوری نامبرده از سلول انفرادی
میباشم و اعلام می نمایم ، چنانچه نگهداری نامبرده در سلول انفرادی از سوی عمال
رژیم مورد اصرار باشد .
اینجانب کیوان رفیعی
زندانی سیاسی ضمن محکوم نمودن این عمل غیر انسانی در اعتراض به این وضعیت از
روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 به مدت یک هفته دست به اعتصاب غذا خواهم زد.
سرنگون
باد رژیم جهل و استبداد
کیوان رفیعی سخنگوی درون مرزی
فعالان حقوق بشر در ایران
8 اردیبهشت 1386 زندان اوین
Human Rights Activists in Iran
Hra.Iran@Gmail.Com
www.Hra-Iran.Blogfa.Com
|