|
آي ساحل نشينها
راد
تقريبا هر كس كه
پيگير اخبار و گزارشات سياسي ضد حكومت اسلامي است فيلم چند ثانيه اي دستگيري
خانمي كه در جريان طرح مبارزه ! با (به اصطلاح) بد حجابي در اينترنت و شبكه
هاي فارسي زبان پخش شده ديده اند . همه دل ميسوزانند و سر ما كه شاهد حادثه
بوديم داد ميزنند كه چرا ساكت نشستيد و اين شعر سهراب سپهري را بر سر ما
ميكوبند كه آي ساحل نشينها يك نفر در آب در حال مرگ است ، كمكش كنيد.
يك – نظاره گرها
كه در فيلم ديديد ساحل آرام نشين نبودند ، آنها هم در حال جان سپردن در آب
هستند
دو – حكومت با
مخالفان مثل آدم برخورد نميكنند!!! اينها كفتار صفت هستند وقتي حمله ميكنند به
همه چيز حمله ميكنند . دانشجوئي كه در تظاهرات دستگير ميشود فقط تحصيل را از
دست نميدهد ، همه چيزش را از دست ميدهد . آينده شغلي نخواهد داشت ، پدر
بازنشسته اش وام تعمير مسكن را از دست ميدهد ، خواهر پشت كنكوري اش بايد فكر
ورود به دانشگاه را از سر بيرون كند ، درخواست استخدام برادر بزرگترش برگشت
ميخورد و خلاصه كلام همه منافع اقتصادي و اجتماعي را از دست ميدهد ، بيچاره
ميشود ، همه خانواده تحت فشارش ميگذارند كه چي ؟ اعتراف و همكاري كند . هزينه
اعتراض در ايران بالاي 50 ميليون تومان است !!!
سه – آنها كه ساكت
نظاره ميكردند ميدانند كه اگر دخالت كنند هم جرم خانم سنگين تر ميشود و هم
كساني كه اعتراض كنند با پرونده سنگين تري مواجه ميشوند . اين خانم اگر با
فرياد و اعتراض عده اي را به حمايت وادار كند ميشود دشمن امنيت ملي !!!
چهار – همه كه
مبارز نيستند ، قسط هست ، وام هست ، بدهكاري هست ، گراني ، تورم ، بدبختي ...
خلاصه آنقدر مشكلات هست كه حتي مردها هم حاضرند چادر سر كنند ولي يك گره از
زندگيشان باز شود.
پنچ – همين ملت
سركوب شده همچين هم بيكار و ساكت نيستند ، روز كارگر به اصانلو در مترو حمله شد
اگر حمايت مردم نبود معلوم نبود كفتار صفت ها چه بلائي سر اين كارگر بدبخت
روشنفكر مي آوردند . ما همچين هم نظاره گر نيستيم .
شش – از اين صحنه
ها در خيابان فراوان است ، شما يك نمونه از آن را ديده ايد ما هر روز شاهد پخش
زنده آن هستيم . علاوه بر اينكه شاهد واقعيت هاي تلختري هم هستيم كه خيلي ها از
گفتنش شرم دارند. خانمهائي كه دستگير ميشوند توسط همين مجريان حجاب ( ببخشيد )
دستمالي هم ميشوند . ماموران از اوباش ترين و بي حيا ترين افراد انتخاب ميشوند
تا هم حال كنند و هم به حكومت خدمت برسانند.
آي آدمها كه در
خارج نشسته ايد ، اگر واقعا دلتان براي ملت ميسوزد اين اقدامات را سازمان دهيد
تا ملت بيچاره محتاج آقا امام زمان سر چاه جمكران نروند و از آقا نخواهند كه
بنزين سهميه بندي نشود !!!!
1-
تشكيل يك سازمان فرامرزي براي حمايت از مخالفاني كه همه از
اعتراض خود لطمه ميخورند . سازماني كه زير نظر سازمانهاي بين المللي حامي حقوق
بشر ميتواند فشار ديپلماتيك به حكومت بياورد.
2-
ايجاد پايگاههاي رسمي حمايت در نزديكترين نقاط به ايران .
3-
جلب و جذب حمايتهاي مالي و اجتماعي و تمركز اين حمايت ها به سمت
مبارزان لطمه خورده .
4-
جلب نظر و گرفتن امتياز از ايرانيان كارآفرين حامي حقوق بشر
براي حمايت اجتماعي (اشتغال) از دانشجويان و كارگران معترض كه شغل خود را از
دست داده اند .
5-
ارائه آمار و افشاگري اقتصادي افراد شناخته شده درون حكومت و
ارائه آمار واقعي از معيشت مردم.
اينها كار است و
شعار نيست ، مردعمل ميخواهد نه مرد شعار ، هر كس كه دلش براي هموطنش ميسوزد
بايد چتر حمايتش را روي سر صدمه ديدگان روشنفكر بكشد نه تلاش كند خود را آگاه و
رهبر ايدئولوژيك انقلاب بعدي معرفي كند .
ما در ايران
اصانلو زياد داريم ، هر كس كه دوستدار انقلاب است، اصانلو و اصانلوها را پناه
بدهد. باطبي و باطبي ها را فرار بدهد. حرافي و شعار دادن فشار به باطبي ها و
اصانلوها را بيشتر ميكند. من قول ميدهم اگر
شما يك نفر را نجات دهيد،
يك ميليون نفر جايش را در خيابان ميگيرند.
راد
اهواز
19/2/86
|