ادوارنیوز: سایت رجا نیوز از اظهارات جالب مجری رادیو جوان در یک برنامه زنده رادیویی در خصوص 18 تیر خبر داد رجانیوز اورده است:
صبح روز 15 خرداد و در برنامه ويژه عصر امام خميني كه به مناسبت سالگرد 15 خرداد 1342 پخش مي شد، به ناگاه مجري برنامه به نقل از سردبير به مهمان تلفني برنامه گفت: چرا در 18 تير افراد لباس شخصي و انصار حزب الله كه همشون كارت بسيج داشتند دانشجويان را كتك مي زدند
كوشكي مهمان برنامه كه از اين سوال متعجب شده بود، اظهار داشت: آنها دانشجو نبودند بلكه ارذل و اوباشي بودند كه مي خواستند آشوب كنند.
مجري اين بار گفت: سردبير برنامه به من مي گويد: من خودم آنجا بودم! بسيجي ها دانشجويان را مي زدند! اصلا چرا شما هر جا كم مي آوريد مي گوييد دانشجويان اراذل و اوباش هستند