|
به
ناهید خیرابی و همهء مادران آسمان پر ستارة
ایران
ستاره سُهیل *
تو،
ستارهء پر فروغ ِِ
آسمان ایرانی ؛
که به ناحق،
پشتِ میله های
زندانی.
سیاهکاران،
ز نور می ترسند
پاسداران ِ
دخمه های تاریکند.
تا آزادی تو،
دلهای مادران،
با دل ناهید و فروغ
می طپند.
نگاه کن !
جوانان وطن،
برای دیدارت،
بی تاب و مضطرب،
چه شوری
در سر دارند.
سهیل!
تو،
آزاد می شوی
همبندان تو
آزاد می شوند.
ملت قهرمان ایران
آزاد می شود.
پرویز داورپناه
شهریور ۱٣٨۶
* سهیل آصفی روزنامه نگار مستقل
جوان میهنمان از تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۸۶ که به
دادسرای انقلاب مراجعه کرده است، در بازداشت به سر
می برد. تا کنون هیچ توضیحی پیرامون اتهامات سهیل،
به خانواده نگران وی داده نشده است.
يک ماه است که سهيل آصفی در سلول انفرادی در بند
۲۰۹
زندان اوين و در "بازداشت موقت" است. به گفته
بازجوی او
۱۲
روز است که بازجويی وی پايان يافته ولی او همچنان
در بازداشت و سلول انفرادی نگه داری می شود، از
هواخوری محروم است و دليل بازداشت اش تا کنون
اعلام نشده است.
همچنين تماس های تلفنی او نيز قطع
می باشد. يک بار فقط شاهرخ آصفی، پدر سهيل در حضور
بازجو، فرزندش را ملاقات کرده و او را بسيار خسته،
رنجور و ضعيف ديده است. ناهيد خيرابی، مادر سهيل
آصفی اجازه ملاقات با فرزند خود را ندارد.
خانواده و وکلای مدافع سهيل آصفی معتقدند که وی
مطلقأ عمل مجرمانه ای انجام نداده است آن ها می
گويند چرا پس از گذشت اين همه روز سهيل با تغيير
قرار آزاد نمی شود؟ آيا اين گونه رفتارها هدف خاصی
را دنبال می کند؟
برای خواندن نوشته ای از سهیل آصفی
روی سایت زیر کلیک کنید :
http://www.asre-nou.net/1386/ordibehesht/26/m-zabane-lompani.html
|