تحقیر مسافران ایرانی در فرودگاه دنیزلی ترکیه

شنبه, 29ام تیر, 1398
اندازه قلم متن

iranair_071919.jpg

تاخیر ۱۰ ساعته پرواز دنیزلی

به گزارش فارس، پرواز ایران ایر از فرودگاهدنیزلی ترکیه قرار بود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز انجام شود به دلیل مشکات مالی این پرواز با تاخیر مواجه شد و حدود ساعت ۱۰ صبح امروز به سمت تهران حرکت کرد.

امروز پرواز به تهران هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه دنیزلی ترکیه به دلیل بدهکاری اجازه پرواز نگرفت و مسافران برای ۱۰ صبح کف فرودگاه بدون هیچ امکاناتی خوابیده بودند. وقتی که هواپیما به تهران رسید هیچ کدام از مسافران پیاده نشدند و درخواست کردند که مسئولین هواپیمایی ایران ایر بیایند و معذرت خواهی کنند و خسارت مسافران را بپردازند.

این هواپیما از ساعت یازده و نیم به وقت ایران در فرودگاه خمینی نشسته بود ولی تا ساعت سه مسافران پیاده نشدند و خواستار جواب گرفتن از مسئولین بودند. مدیریت ایران ایر در گرمای تابستان هواپیما را خاموش کردند درها را بستند ‍‍ بدون آنکه آب یا غذایی به مسافران بدهند. مسافرین مجبور شدند بعد از چهار ساعت هواپیما را ترک کنند. در فرودگاه دنیزلی ترکیه مسئولین فرودگاه گفته بودند تا بدهی ایران ایر پرداخت نشود این هواپیما اجازه پرواز ندارند.

Sayeh?@freedom_ir_
 

‍‍ سلام امروز پرواز هواپیمایی ایران ایر که ساعت دو بامداد به وقت ترکیه به سمت تهران بود توی فرودگاه دنیزلی اجازه پرواز به هواپیمایی ایران ایر به دلیل ورشکستگی ندادن و مسافرا از ساعت دو شب تا نه صبح کف فرودگاه بدون هیچ امکاناتی خوابیده بودن وقتی که هواپیما به تهران رسید هیچ کدوم

Embedded video
۱۱۰ people are talking about this
 
از: گویا

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.