نامه “مردم ایران” به دست اندرکاران تحریم و تورم

چهارشنبه, 26ام شهریور, 1399
اندازه قلم متن

 رهبر ایران

 ریاست جمهوری

دکتر ظریف

رییس مجلس

رییس قوه قضاییه

فرمانده سپاه

 سردار سلامی

حسن عباسی

حسین شریعتمداری

حسین طائب

مهدی طائب

سعید جلیلی

سردار کوثری

سردار کریمی قدوسی افغانی

سردار ذالنوری

سردار نقدی

امامان جمعه

و دیگرمسئولین دولت پنهان

 و خلفای بلاد ازشیخ صدیقی و علم الهدی گرفته تا مصباح یزدی وشیخ محمدیزدی و…..

بدون سلام:

ما مردم ایران اگر نگوییم همه، اما بخش بزرگی از مردم نیازی نداریم که شما از جانب ما حرفهایی بزنید و داد و هوارهایی کنید که نه حرف ما مردم است و نه ما به آنها اعتقادی داریم ؛ و نه به شماها اعتمادی.

ما مردم دهه شصت نیستیم و دنبال آرمانهایی که خیال میکردیم با شماها به آنها میرسیم نیستیم.

ما مردمی هستیم که بعد از پایان جنگ در حسرت یک زندگی ساده و بدون دغدغه فردا مانده ایم و از ساده ترین امکانات زندگی هم محروم شده ایم.

 در دهه شصت از آستین کوتاه، شلوار لی، لباسهای رنگی، موسیقی، آواز شادی، دوستی، و….. محروم شده و امروز هم از داشتن شغل، معیشت، آرامش فکری، لب خندان، ارتباط با دنیا و مردمش در صلح و آرامش؛

 دیروز صدای آژیر قرمز ترس و وحشت را در دل و جان زن و فرزندانمان جاری میساخت و امروز بیکاری و بی ارزش شدن ریال و گرانی اجناس؛

دیروز شعار میدادید راه قدس از کربلا میگذرد و امروز هم میخواهید کاخ سفید را حسینیه کنید!!

به کدامش رسیده اید؟؟

چهل سال است مرگ بر این و آن میگویید و در نماز جمعه ها مرگ و نیستی و نفاق را فریاد میزنید که همه آنها بر سر خود ما مردم نازل شد.

دیروز رئیس بانک مرکزی رژیم گذشته را به جرم تورم و گرانی اعدام کردید و امروز رئیس بانک مرکزی دو تابعیتی دلار را بیست و شش هزار تومان تحویل میدهد

دیروز ادعای ساده زیستی و دوری از تجملات داشتید امروز در اشرافی گری باهم مسابقه گذاشته اید.

دیروز مقامات رژیم گذشته را به جرم مفسد اقتصادی و سوء استفاده از بیت المال اعدام کردید و امروز اختلاسهای سه هزار میلیاردی و هشت هزار میلیاردی و….امری عادی شده و آشغال‌زاده های دارای ژن خوک با پول مردم در اروپا کانادا و امریکا جولان میدهند و حساب ارزی آنان به صد وچهل و هفت میلیارد دلار میرسد و کسی جرات ندارد بگوید بالای چشمشان ابروست

دیروز جوانان ما مومن و انقلابی نامیده میشدند و در جبهه ها حماسه می آفریدند و امروز بسیاری از جوانان در اینستاگرام دنبال کلاهبرداری، جمع کردن لایک و نهایتا رانندگی اسنپ اوقات طلایی جوانی را هدر میدهند.

 آرى، اقایان سردار حرف بسیار است و حوصله، کم.

ما مردم، رویاهایمان شده ساده ترین امکانات اولیه مردمان کشورهای دیگر ؛

داشتن شغل، درامد، یک سقف و خانواده برای بسیاری، رویایی دست نیافتنی شده.

دیروز در کشور، شاهی داشتیم که نمادی از مردم ایران بود با کاخی، ولى امروز جماعتی با توله های کثیفشان در کاخهایی زندگی میکنند که کاخ شاه در مقابل آنان کلبهُ حقیری است.

 آرى آقایان، سرداران، سیاسیون، حکومتیان و هر القابی که دارید برای ما مردم مهم نیست؛ از جانب ما داد نزنید که مردم ایران حاضر به مذاکره نیستند؛

 ما مردم ایران نه تنها جنگ طلب نیستیم بلکه به گواهی تاریخ، از جنگ طلبان و جنگ افروزان بیزاریم.

ما مردم نیاز به آرامش، آسایش، رفاه، امنیت، شغل و کار داریم و دیگر توان تحریم جنگ، آژیر و داغ فرزند و جوانانمان را نداریم و میخواهیم در صلح و صفا با دنیا تعامل کنیم و برای همه ملل شادی و زندگی را فریاد بزنیم.

 پس، از جانب ما دیگران را تهدید به جنگ و مرگ و عدم مذاکره نکنید و اگر هم به گفته هایتان ایمان دارید و فکر میکنید مردم با شما همراهند، طبق قانون اساسی کشور که در مسائل مهم و حیاتی اینچنینی تصمیم را به عهده مردم و رای گیری از آنان نموده، مرد باشید ونظر خودتان را به رای ما مردم بسپارید.

آقاجان، ایمان ملت را زدودید و جایش ریا کاشتید.

اقتصاد ملت را گرفتید و جایش فقر کاشتید.

حیا و عفت ملت را گرفتید و جایش فحشا کاشتید.

و………

این آخری هم که کرونا، ثابت شدکه پایه و پشتوانه و زیر بنایی هم برای بهداشت مردم باقی نگذاشتید، والله خدارو خوش نمیاد. کافیه یه کلام بگید غلط کردیم و امور را بدهید دست اهلش تا ملک و ملت را به سرانجامی بهتر رهنمون کنن.

باز هم میگوییم، ما مردم ایران دنبال جنگ و جنگ افروزی نیستیم و از جانب ما در تریبون هایی که چهل ساله غصب کرده اید داد و فریاد و قلدری نکنید؛ مذاکرهُ با افتخار امروز را به مذاکره خفت بار و سخت فردا نیندازید.

 اگر خیلى به جنگ و خونریزى علاقه دارید و منافعتان در آن است، دست توله هایتان را از اروپا و آمریکا بگیرید و بروید با همه دنیا بجنگید، بهشت هم ارزانى خودتان، فقط دست از سر ما بردارید.

امضا:”مردم ایران”

از: واتس آپ 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.