حمله دونفر موتورسوار به مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی تهران

سه شنبه, 4ام آبان, 1400
اندازه قلم متن

basij.jpg

شب گذشته دو نفر موتور سوار با حمله به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ضرب و شتم این فعال دانشجویی، تلفن همراه وی را هم به سرقت بردند، برخی معتقدند این حمله به دلیل نامه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی درباره انحصار پزشکی بوده است.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، شب گذشته دو نفر موتور سوار با حمله به هادی رضازاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ضرب و شتم این فعال دانشجویی، تلفن همراه وی را هم به سرقت بردند.

گفتنی است روز گذشته بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بسیج دانشجویی چند دانشگاه علوم پزشکی دیگر طی نامه ای از رئیس جمهور خواسته بودند که به ماجرای کمبود پزشک در کشور ورود کند که بعد از انتشار این نامه شاهد هجمه های بسیاری در فضای مجازی به دانشجویان بسیجی و دفاتر بسیج دانشجویی امضا کننده نامه بودیم که موجب پاسخ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به این واکنش‌ها هم شد.

در همین راستا مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در توئیتی ضمن انتشار خبر حمله به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، این اقدام را احتمالا به دلیل ارسال نامه این تشکل به رئیس جمهور برای مقابله با انحصار پزشکی دانسته و از نهادهای انتظامی و امنیتی خواسته موضوع را پیگیری و روشن کنند تا مشخص شود پشت پرده مافیای درمان چه خبر است؟

از: گویا

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.