|
اطلاعیه در باره
تظاهرات روز تنفیذ احمدی نژاد (دوشنبه)
انواع اعتراض مدنی:
این اطلاعیه از سوی فعالین داخل کشور برای سایت ارسال شده است:
لطفا اطلاع رسانی کنید
لازم نیست صحبت بر سر این باشد که کجا جمع شویم و چه کار کنیم . حداقل کاری
که میتوانیم بکنیم این است که در خانه نمانیم . همه باید و وظیفه داریم که
روز دوشنبه (12 مرداد) از خانه هایمان بیرون بیاییم و خیابانهای تهران و
سایر شهرهای ایران را فتح کنیم . بگذار آنها نمایش مسخره و مذبوحانه خود را
با ترس و لرز در سوراخهایشان برگزار کنند. مهم اینست که ما بیرون باشیم
،
با هم باشیم و شهررا در اختیار بگیریم . ما دیگر یاد گرفته ایم چه بکنیم .
میدانیم که باید در خیابانها و میادین اصلی شهر مانند ولی عصر و انقلاب و
بهارستان و غیره تجمع کنیم . میدانیم که باید همراه و هماهنگ با هم شعار
دهیم و تظاهرات کنیم . میدانیم که مانند 8 مرداد ماه باید با تجمعا ت
گسترده و پراکنده چماقداران بسیچ را درمانده کنیم . میدانیم که اگر همه
باهم بیرون بیاییم میتوانیم شهر را از کنترل نیروهای کودتا در آورده و
تسخیر کنیم .همین کافی است . برای این روز چه بیش از این میخواهیم
؟
میعاد ما همه باهم در خیابانهای تهران . با شعارها و نوشته ها و پارچه
نوشته ها . همانطور که تظاهرات غروز آمیز 8 مرداد را برنامه ریزی و برگزار
کردیم روز 12 مرداد نیز شهر را تسخیر خواهیم کرد. آبروی آقایان ریخته خواهد
شد
،
ریخته خواهد شد در تهران
،
ریخته خواهد شد در شهرستانها
،
ریخته خواهد شد در سراسر جهان . و بیش از همه ریخته خواهد شد پیش خودشان .
ذلتی این چنین ضربت محکم دیگری است بر اساس دولت کودتا . ضربتی که هرچه
بیشتر آنها را دچار تشتت و تفرقه و سرگیجه و ریزش نیرو خواهد کرد.
پیروزی
نزدیک است
|