افشاگریهای مهدی خزعلی در باره محمدجواد لاریجانی و …

mehdi-khazali

… تندرو یعنی کسی که می خواهد از مرزهای قانون عبور کند، سلاح بدست بگیرد، برانداز است، نظام را بر نمی تابد. اما من بسیجی این نظامم. من تندرو نیستم. من اون زمانی که این روسای قوا می خوردند و می چریدند، ترکش می خوردم. چطور اینجا راحت آقای محمدجواد لاریجانی ۶۵۰ هکتار زمینها را بیخ گوش تهران تو تصرف کنی چون تو پرورش ؟؟؟ مرغی بدون دادن یک ریال پول؟

من رفته بودم آنجا از هور و باتلاق هور دفاع کنم که ارزش کشاوری نداشت. شتر مار هم نمیشد آنجا پرورش داد. من از آن زمینها میرفتم، برای یک وجبش کشته میدادیم. تو اینجا بیخ تهران، بغل پایتخت ۶۵۰ هکتار را تصرف میکردی. آیا من تندروام؟ اگر من میگویم آقای لاریجانی چه میکنی تندروام؟ اگر بگم سه هزار میلیارد کجاست؟ تندروام؟ اگر بگویم ۱۸٫۵ میلیارد دلار کجاست؟ تندروام؟ شمش طلا چیست؟ تندروام؟

اینها مسائلی است که من میخواهم بگم حمایت کنید از او … دقیقا نکته اختلاف ما اینجاست. جناح حاکم همه را میگوید – پدر من را خدا رحمتش کند – میفرمود حفظ نظام از اوجب واجبات است. این را کرده بودند یک تابلو همه فساد را تحمل میکردند. حالا من می بینم حمایت از دولت مهم است. همه انتظار داریم تحمل کنند و فیش های حقوقی اش را هم تحمل کنم. سرم را بیاندازم پائین. چرا؟ برای چی؟ اگر قبلی ها خطا کردید تو چرا ادامه میدهی خطا را؟

آقای دولت سه سال گذشته وعده هات کوش؟ چرا یک پرونده از کثیف ترین و فاسدترین و بی انضباط ترین دولت تاریخ ایران، تمدن ایران، چرا یک پرونده بیرون نمی آید؟ چرا سکوت است؟ آنها را نمی آرند بررسی کنند این ۸۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی دوران احمدی نژاد چگونه مصرف شده است که ما آخرش بدهکاریم. در این وضعیت فلاکت بار داریم زندگی میکنیم؟ چرا آقای روحانی سکوت کرده؟

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

2 دیدگاه

  1. شما بهتر از فامیل خودت شروع کنى. برادرت از رانت چه کسى استفاده مىکند که آواز میخواند و استودیوضبط دارد و براى خودش دستگاهى براه انداخته است؟پدر شما خود یکى از دزدهاى سر گردنه ى ایران بود وچه حقها که با یک سفارش و گرفتن رشوه از قدرتمندان ناحق نکرد. خود شما هم با وانت سهمیه بدانشگاه رفتى هم به دوره ى تخصص راه پیدا کردى، پس به صواب نزدیکتر است که اول از خودت شروع کنى.

    1. اگر در این زمان وانفسا کسی حقیقت را بگوید باید اورا سرکوب کنیم .ایشان هم این را می گوید اقا دزدها را بگیرید هر کس می خواهد باشد وظیفه دولت است دزدها را بگیرد حتی برادر ایشان را

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل