برنده مدال طلای این هفته (۵)!

برنده مدال طلای این هفته!

سایت ملیون ایران هر هفته جائزه مدال طلای چرند و پرند گوئی را به دُرٌ فشانی های امامان جمعه، سرداران سپاه و دیگر عوامل «نظام» تقدیم میکند.

دُرٌ فشانان این هفته

از آنجایی که سیاست در نظام جمهوری اسلامی اعم از سیاست داخلی و خارجی و اقتصاد و مشکلات زیستی بر روی دو نکته تمرکز داشته (فوتبال و ماه محرم) رقابت سختی را نیز بین نامزدهای مدال طلای این هفته در پی داشته که قاطعیت را در انتخاب نهایی دشوار مینماید.

در پی هشدار برخی از مقامات حوزوی مبنی بر اینکه با همزمان شدن برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم ملی کره جنوبی و تیم ملی ایران با تاسوعا عاشورا همه حرمت شهیدان صحرای کربلا را بر باد میدهد پس بهتر است که این بازی به زمان دیگری موکول شود، مقامات ذینفع دیگری که منافع خود را در خطر میدیدند، اعلام نمودند، با در پیش گرفتن برخی اقدامات انجام این بازی نه تنها مایه آبرو ریزی به امام حسین و بیت او نمیزند بلکه با در پیش گرفتن برخی تمهیدات هوشمند میتوان عظمت دوران محرم را چند برابر نمود.

  1. سخنان نامزد اول مدال طلای این هفته علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس، درباره بازی تیم‌ ‌ملی ایران مقابل کره جنوبی در روز تاسوعا و برخی از حواشی به وجود آمده، بسیار قابل تامل است. وی ابراز میدارد چون برنامه‌ریزی برای این بازی‌ها صورت گرفته و اگر فیفا بخواهد آن را عقب و جلو کند کل برنامه‌هایشان بر هم می ریزد، میتوان در صورتیکه بازی ساعت ۴ بعداز ظهر برگزار شود مشکل را به این ترتیب حل کرد که مردم وقت داشته باشند بعد از بازی فوتبال خود را به مراسم عزاداری امام حسین برسانند. فقط مردم باید یک مقدار مواظب باشند و خوشحالی زیاد نکنند، البته اگر پنج شش نفر مداح بیایند و قبل از بازی مراسم عزاداری خوب و باشکوهی با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شود که بسیار دیدنی خواهد بود.

وی افزود: برای امام حسین و به احترام این ایام حتما اگر همه یکصد هزار تماشاگری که به ورزشگاه آزادی می‌آیند با لباس مشکی به دیدن بازی ایران و کره بیایند و با یک عزاداری بسیار خوب و همچنین احترام به این ایام خاطره‌ای خیلی خوب را در اذهان باقی خواهند گذاشت. تماشاگران می‌توانند پس از هر گل یا صحنه جذاب با برخاستن و فریاد یا حسین صحنه‌های با شکوهی را بوجود بیاورند.

  1. حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان نامزذ دوم مدال طلای این هفته بعد از جلسات مختلف حزبی سه راهکار را برای بازی ایران و کره جنوبی به شرج زیر ارائه داد:

گزینه اول: بازی انجام نشود

گزینه دوم: برگزاری بازی بدون تماشاچی با سازوکار خاصی انجام شود.

گزینه سوم: برگزاری بازی با حضور تماشاچی که باید با سازوکارهای خاص دیگری انجام شود.

  1. محمد‌علی موحدی‌کرمانی امام جمعه تهران: در و دیوار استادیوم (آزادی) را سیاه‌پوش کنید و همه تماشاگران بجای تشویق فریاد “یاحسین” سر دهند.

نامزدهای دیگر در رقابتهای این هفته شانس زیادی نداشتند:

  1. آیت الله علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه با گفتن اینکه: “اگر رهبری حکمی صادر کنند، نباید دنبال فلسفه آن باشیم” افتضاح بالا آورد. چون همه میدانند که رهبری اگر فلسفه ای داشت، این همه پرت و پلا نمیگفت.
  1. سردار نقدی هم زیاد شانسی نداشت. گفتن اینکه، گروهی غیرمسلمان از ١٠ هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر دنیا آمده بودند و وقتی من وارد سالن جلسه شدم صلوات فرستادند، چنان خنده دار است که باورنکردنی بنظر میرسد.
  1. سردار فضلی: در انتخابات دخالت نه، مردم را روشن می‌کنیم

هیات تحریریه اینبار هم نتوانست در مورد برنده مدال طلای این هفته تصمیم بگیرد و این تصمیم را به خوانندگان محترم واگذار میکند.

جائزه هفته پیش 

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل