سایت ملیون ایران

ادامه تجمعات اعتراضی کارگران کارخانه آونگان اراک نسبت به بلاتکلیفی شغلی ومعیشتی مقابل استانداری مرکزی

kargar

امروز ۱۸ مهر، جمعی از کارگران کارخانه آونگان اراک دراعتراض به عدم پرداخت ۲۲ماه حقوق ودیگر مطالباتشان برای باردیگر دست به تجمع مقابل استانداری مرکزی زدند.

به گزارش۱۸مهرایرنا، این کارگران که حدود ۳۰ نفر بودند روز یکشنبه گفتند: کارگران این شرکت تولیدی از مسئولان می خواهند که راهکار عملی در تحقق مطالبات معوق ۲۲ ماهه حقوق و مزایای آنان داشته باشند، چرا که شرایط سختی را می گذرانند.

Exit mobile version