هشت روز بازجویی از حسن کمال رمضان، زندانی سیاسی زندان ارومیه

حسن کمال رمضان، زندانی سیاسی سوری الاصل زندان مرکزی ارومیه بعد از انتقال به اداره اطلاعات این شهرستان به مدت ۸ روز از بابت طرح اتهام جدیدی تحت بازجویی قرار گرفت. وی روز گذشته به این زندان بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حسن کمال رمضان، زندانی سیاسی سوری الاصل زندان مرکزی ارومیه مورخ ۲۰ آذرماه به اداره اطلاعات این شهرستان منتقل شد.

این زندانی سیاسی به مدت ۸ روز در مورد «وقوع یک قتل در سال ۸۵ در ارومیه» مورد بازجویی قرار گرفت و در تاریخ ۲۸ آذر (روز گذشته) به زندان ارومیه بازگردانده شد.
یک منبع نزدیک به آقای کمال رمضان درباره موضوع بازجویی به گزارشگر هرانا گفت: “ایشان در سال ۸۵ اصلا ایران نبودند، حتی به عضویت پ ک ک هم درنیامده بوده که اتهام اصلی وی است.”

شایان ذکر است، پیشتر گزارش شده بود، این زندانی سیاسی سوری الاصل از تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه سال جاری به مدت پنج روز با دستبند و پابند در سلول انفرادی نگهداری شده و طی این مدت توسط مسئولین زندان ارومیه مورد شکنجه و ضرب‌وشتم قرار گرفته بود.

حسن کمال رمضان، زندانی سوری الاصل زندان ارومیه است که در شهریور ماه سال ۱۳۹۳ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق همکاری با پژاک، از سوی اطلاعات سپاه بازداشت شد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل