مقصر اصلی فاجعه پلاسکو مشخص شد

مقصر اصلی فاجعه پلاسکو نه دولت تدبیر و امید و نه بنیاد مستضعفان و نه قالیباف و نه ماموران زحمتکش و فداکار اتشنشانی و نه مردم همیشه در صحنه موبایل بدست و نه هیچ کس دیگر.

مقصر اصلی این فاجعه اینجانب حبیب القانیان هستم که خر بودم و در ایران ماندم و بجای اینکه سرمایه ام را بردارم و به خارج ببرم در تهران بلندترین و مدرنترین ساختمان تجاری را ساختم. خدای موسی مرا ببخشاید. من باید بجای اینکه ساختمان ۱۷ طبقه بسازم می باید یک مجتمع توالت عمومی یک طبقه ۴۰۰۰ دست به آبى می ساختم که بعد از اعدام من تعمیرات و نگهداری چنین پروژه ای برای مقامات حکومتی و شهردار محترم تهران ساده باشد و بقول معروف از عهده نوسازی و تعمیرات ان برایند.

لااقل من بدبخت باید انروزی که اموالم را حکومت اسلامی ضبط کرد باید به انها یاداوری میکردم که این ساختمان برای توزیع محصولات پلاستیکی و لوازم خانگی است و جای خواندن دعای زیارت عاشورا نیست. این تقصیر من خر بود که به انها نگفته بودم که اگر سردتان شد از گاز پیکنیکی بجای بخاری برقی استفاده نکنید. این تقصیر من بود که انروز در دادگاه به انها نگفتم که این ساختمان مثل هر ساختمان تجاری دیگر در دنیا احتیاج به مراقبت و رعایت مقررات ایمنی دارد.

خاک بر سر من که به مردم نگفتم که اگر خدای نکرده این ساختمان اتش گرفت برای تماشا سد معبر نکنند و بگذارند ماموران به محل حادثه برسند.

من اگر عقل داشتم و این ساختمان را در امریکا می ساختم این همه افرادبی گناه کشته نمیشدند و مرا هم به اتهام جاسوسی اعدام نمیکردند. این تقصیر من بود. همه شما بی تقصیرید.

ارادتمند شما
حبیب القانیان
دنیای اخرت- دپارتمان ایرانی ها

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل