تداوم اعتصاب کارگران شهرداری و پالایشگاه آبادان

این ویدئو را یکی از شهروندخبرنگاران ایران وایر از آبادان ارسال کرده است. در ویدئوی ارسالی اعتصاب کارگران شهرداری آبادان را به علت تعویق در دریافت مطالبات مزدی‌شان مشاهده می کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=UFSTcp-HTR4

یکی از کارگران اعتصاب کننده می گوید: «آبادان صاحب ندارد. چهارماه است حقوق نگرفته‌ایم. اینجا جمع شده‌ایم و پولمان را می‌خواهیم.

یکی دیگر از کارگران می‎گوید: « حقوق‌مان را چندماهی می‌شود نداده‌اند. همه پرسنل بیرون هستند و ما در شهرداری را قفل کرده‌ایم.»

https://www.youtube.com/watch?v=2Jg3HZ3az_s

۲۵ شهریور ماه سال جاری، کارگران «پسماند منطقه۴ » و «معاونت فنی عمرانی شهرداری» آبادان مقابل اداره مرکزی این شهر اعتصاب و برای دقایقی با لودر ورودی این اداره را مسدود کردند.

از سوی دیگر اعتصاب کارگران پالایشگاه آبادان در اعتراض به استخدام کارگران غیربومی ادامه دارد. در ویدئویی که امروز به دست ایران وایر رسیده است یکی از شهروندان آبادانی خطاب به مردم ایران می‌گوید:« ای ملت ایران به ما اهمیت بدهید، جوانان آبادان همه بیکارند.فقط غیربومی‌‌‌ها را استخدام می‌کنند».

یکی از زنان حاضر در این تجمع نیز خطاب به دو نماینده مجلس شواری اسلامی از شهر آبادان می‌گوید: « آن رای هایی که ما به شما دادیم حلال نیست. بچه های آبادان بیکار هستند. جوان های ما بی پول اند. بیایید به ما دست اتحاد بدهید. بیایید جوابگوی جوانان بیکار باشید.»

https://www.youtube.com/watch?v=oQp3iAX993c

از: ایران وایر

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل