یادداشت رسیده: سید علی خامنه ای رهبری که اکثریت مردم او را قبول ندارند و مسئول اصلی بدبختی های مردم در سی سال اخیر

اصولا در این چهل سال محبوبیت جمهوری اسلامی، روحانیت و سید علی خامنه ای بشدت کاهش یافته است. باید پرسید که سید علی خامنه ای چگونه رهبری است که مردم او را قبول ندارند، حتی خیلی از روحانیانان کشور او را قبول ندارند.

تحصیلات کلاسیک او تا دوم دبیرستان بیشتر نیست و رهبری بیسواد است. او پشت بسیاری از پروژه های مخفی از جمله اتمی، موشکی و قتل های زنجیره ای می باشد. او در مدت سی سال رهبر شدنش اجازه نداده حتی یک خبرنگار با او مصاحبه کند. او به یک زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی آشنایی ندارد. او طی این سال حتی یک سفر خارجی انجام نداده است. او اکثر کشورها را دشمن(دژمن) می داند.

او عصبی و عبوس است، دروغ گو است، کینه ورز است، اهل بخشایش نیست، اهل لبخند و شادمانی نیست و با شادمانی نسبتی ندارد، با بدان نشست و برخاست می کند و بدان را انتخاب می کند(انتخاب رئیسی، جنتی، احمدی نژاد، صادق لاریجانی…)، کم سواد است، خود خواه است و چشم دیدن کسی بالاتر از خود را ندارد، نخود هر آشی می شود(می خواهد در سیاست های داخلی و خارجی، اقتصاد، مسائل نظامی، مسائل هسته ای، موشکی … کشور دخالت کند)، کینه شتری دارد(کینه به میر حسین موسوی، دشمنی شخصی با عربستان)، نا سازگار است و همه زیر دستان خود را تحقیر می کند(تحقیر رفسنجانی، خاتمی، احمدی نژاد، روحانی…) و تا کنون با تمام رئیس جمهورهای کشور مشکل داشته است، در کارهایی که سر رشته ندارد اظهار نظر می کند (اقتصاد مقاومتی، مخالفت با کنترل جمعیت، مخالفت با علوم انسانی (علوم اجتماعی، اقتصاد، سیاست، مردم شناسی …))، اطلاعاتش در مورد اسلام ناقص است و فتواهای نا معقول صادر می کند (مثلا فتوا در مورد حرام بودن گزارش دادن ظلم مسئولان به مردم )، نسنجیده حرف می زند( آتش به اختیار،..)، با توجه به اطرافیان دور و برش، اصطلاحات امنیتی-نظامی بکار می برد(نفوذ، دشمن، توطئه، توطئه گر، آتش به اختیار .. ) و آلت دست نظامیان و امنیتی ها است، متعلق به چند نسل گذشته است (متولد زمان رضا شاه، زمانی که اغلب جاده و ماشین نبود و با کاروان مردم به مسافرت می رفتند، می باشد) و تفاوت سنی زیادی با نسل متوسط کشور دارد، تفکرات راستگرایانه دارد و مرتجع است، نقدپذیر نیست، در مدت سی سال رهبر شدنش، حتی به یک سفر خارجی نرفته است، زنان را موجودات درجه دو میداند، آواز زنان را حرام می داند، با موسیقی میانه ای ندارد و در فتواهایش بیشتر نظر منفی به موسیقی دارد تا مثبت، بهایی ها را نجس می داند و با متفکران سایر ادیان نیز رابطه خوبی ندارد، در مدت سی سال رهبر شدنش، اجازه نداده است که سنی ها حتی یک مسجد سنی در پایتخت داشته باشند، تحمل شنیدن نظر مخالف را ندارد، در مدت سی سال رهبر شدنش، با اشاره او مجوز هیچ تظاهرات و راهپیمایی ای برای مخالفین صادر نشده است، در صورتی که بر طبق قانون اساسی آزاد بوده و او غیرقانونی عمل کرده است. در مدت سی سال رهبر شدنش، به هیچ خبرنگاری اجازه مصاحبه به خود را نداده است، در هیچ موردی پاسخگو نیست و مسئولیت نمی پذیرد، رهبر دیپلم هم ندارد، اکثریت مردم او را قبول ندارند و خلاصه اینکه مسئول اصلی بدبختی های مردم می باشد و در مدت سی سال رهبر شدنش بعلاوه هشت سال ریاست جمهوری اش مملکت را به گند کشیده است.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

4 دیدگاه

  1. حدود ۹۰د شد مطالب را خواندم.بعضی مطالب اکیدا ربطی به اینکه مردم البته اکثریت(غیر ازانهایی که شغلشان دفاع بی چون چرا از رهبر وحتی سرکوب مردمی که خامنه ای را یک دیکتاتور دینی میدانند از حد اکثر فشار .از زدن و دست و پای اشخاص را شکستن تا .محبوس کردن وفجیع ترین شکنجه ها حتی جنسی.وکشتن ابایی ندارند)وسرشان در اخور نظام است که به گفته اکثر اشخاصی که از بازداشگاههای انها زنده بیرون امده اند بازجویان وشکنجه گران خودرا کاملا اشخاصی روانی معرفی کرده اند .که اصلا شاید نمازراهم بلد نیستند بخوانند.ولی اشاره ره به بعضی موارد مثل اینکه خامنه ای تا دوم دبیرستان بیشتر نخوانده .کم سواد است.عامی است. ووووو.اینها هیچ کدام دلیل نفرت مردم از او نیست.بلا تشبیح حضرت محمد هم بی سواد بود .علت نفرت مردم از خامنه ای اکنون در اینجا حوصله ان نیست که یک به یک به مواردش اشاره کرد.ولی در کل یک دیکتاتور تمام عیار است که درظاهر به خودرا وامدار مردم وانمود میکند وخادم ملت درسخنرانیهایش خودرا معرفی میکند.بسیار ادم حیله گر ودورویی است ملت در فقر دستو پا میزنن.او به فکر این خیال واهی است که با وجود حد اکثر ۱۰۰میلیون شیعه که البته باید فرق مختلف را جدا حساب کرد.به خیال خام خود سودای رهبری بر یک ملیارد و نیم مسلمان دیگر با انشعابات مختلف فرقه های مختلف اهل سنت به عنوان نمونه وهابیون از گلوی مردم ور میاورد وبه جیب مفت خوری مثل حسن نصر ا…میدهد تا ولایت مطلقه فقیه را گسترش دهد.فرقش با خمینی در این است که خمینه در اواخر عمر بی برکتش دستور اعدام حدود ۱۲ هزار زندانیرا میدهد ولی او با جنگهای نیابتی ودخالت در دول میلمان دیگر کشتار به راه میاندازد.

  2. متاسفانه مملکت به این بی در وپیکری پیدا نمیشه هیچکس مسئولیت نمی پذیرد .دربعد شعار ازهمه بهتریم، مردم آزادند،دررفاهیم، و… اما درواقع جامعه ای افسرده،ناامید وبهم ریزیم که انگار هیچکس حکومت داری نمی داند وفقط عده ای درحال غارت و چپاول اند

  3. سایتتون یک سایت فاشیستی ،پان ایرانیستی ، و شونیستی است . متاسفانه جزو همون اپوزسیون پان فارس هستید ، که دم از کوروش کویر و داریوش ضعیر میزنند ، خدا به ما رحم کند امثال شما به قدرت نرسند ، وگرنه ملت های غیرفارس را نابود خواهید کرد ،و در اولین اقدام ترکی را نابود خواهید ساخت . ولی گور خوانده اید ، ما دیگر زیر ظلم باقی نمیمانیم ، الاحواز ، بلوچستان ، اذربایجان جنوبی ، ترکمنستان جنوبی ، انشالله ازاد خواهد شد . یاشاسین تورک میلتی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل