شرکت کنندگان در مراسم جهانی روز کارگر؛ آرام محمدی روانه زندان شد

خبرگزاری هرانا _ آرام محمدی، شهروند اهل کامیاران، امروز سه‌شنبه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و جهت تحمل حبس به زندان کامیاران منتقل شد. وی پیش‌تر توسط شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان کردستان به اتهام تبلیغ علیه نظام از طریق شرکت در مراسم روز جهانی کارگر به سه ماه حبس تعزیری محکوم شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز سه‌شنبه ۲۷ آذرماه، آرام محمدی، فعال ساکن کامیاران جهت تحمل دوران محکومیت سه ماهه خود بازداشت و به زندان منتقل شد.

آرام محمدی پیش‌تر در تاریخ ۹ آذرماه به همراه پنج تن از هم‌پرونده‌ای‌های خود به نام‌های مهرداد صبوری، امید محمدی، شاهو صدقی، دلنیا صبوری و روژین ابراهیمی  توسط شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان کردستان به دلیل شرکت در مراسم روز جهانی کارگر مجموعا به ۳۰ ماه و شش روز حبس محکوم شده بودند.

بر طبق حکم شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان کردستان آرام محمدی به اتهام “تبلیغ علیه نظام” 

بر طبق حکم شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان کردستان آرام محمدی به اتهام “تبلیغ علیه نظام” به سه ماه حبس تعزیری محکوم شده بود.

این فعالین کارگری پیش‌تر در مهرماه سال ۹۵ توسط شعبه یک دادگاه انقلاب سنندج جمعا به ۴ سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شده بودند.

آرام محمدی و هم‌پرونده‌ای‌های او در تاریخ ۳۰ اردیبهش‌ماه ۹۵ به دلیل برگزاری و شرکت در مراسم روز جهانی کارگر توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از ۷ روز با قرار وثیقه و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شده بودند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل