در دهمین ماه بازداشت؛ محمد گونیلی به دادگاه انقلاب تبریز احضار شد/ سند

خبرگزاری هرانا – محمد گونیلی، علیرغم سپری شدن ۹ ماه از زمان دستگیری کماکان در بازداشت به سر می برد. وی در روزهای اخیر طی ابلاغیه ای جهت رسیدگی به اتهامات مطروحه به دادگاه انقلاب تبریز احضار شده است. آقای گونیلی در تاریخ ۴ بهمن ماه توسط نیروهای امنیتی در ملکان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محمد گونیلی ۹ ماه پس از بازداشت جهت رسیدگی به اتهامات مطروحه به دادگاه انقلاب تبریز احضار شده است.

در احضاریه ای که اخیرا به دست خانواده آقای گونیلی رسیده‌ است از وی خواسته شده است که در تاریخ ۲۵ آبان ماه ۹۸ در ارتباط با اتهام “اقدام علیه امنیت ملی و جاسوسی به نفع کشورهای متخاصم” در شعبه دوم دادگاه انقلاب تبریز حاضر شود.

محمد گونیلی در تاریخ ۴ بهمن ماه ۹۷ توسط نیروهای امنیتی در ملکان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بود.

به گفته یک منبع نزدیک به خانواده آقای گونیلی، وی از زمان بازداشت تاکنون فقط چند تماس کوتاه با خانواده خود داشته است و فقط یکبار نیز پس از بروز شکستگی در اعضای بدن در دوره بازداشت به بیمارستان منتقل شده است.

به گفته این منبع مطلع “محمد گونیلی در چارچوب پیگیری یک پرونده جنجالی و در پی یک تماس تلفنی ناشناس راهی شهر ملکان شده و در این شهر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود. گفته می‌شود وی از زمان بازداشت بیش از ۴ ماه در سلول انفرادی تحت بازجویی بوده است”.

گفته می شود مامورین اطلاعات سپاه در پی بازداشت وی منزل او را در تهران مورد تفتیش قرار داده تعدادی از لوازم شخصی وی را ضبط کرده و با خود برده اند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل