گزارشی از آخرین وضعیت دو شهروند بازداشتی اهل بهبهان

خبرگزاری هرانا – نیما دهناد، شهروند ۱۷ ساله اهل بهبهان علیرغم صدور قرار وثیقه و صدور نامه آزادی کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان این شهر بسر می‌برد. آقای دهناد یکشنبه‌شب مورخ ۲۱ دیماه به همراه احمدرضا انصاری فر توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت و پس از تفهیم اتهام در دادگاه بهبهان ابتدا به زندان و سپس به مکان نامعلومی منتقل شدند. آقای انصاری فر کماکان به زندان منتقل نشده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز جمعه ۲۶ دیماه ۱۳۹۹، نیما دهناد، شهروند ۱۷ ساله اهل بهبهان علیرغم صدور قرار وثیقه و صدور نامه آزادی کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان این شهر بسر می‌برد.

نیما دهناد یکشنبه‌شب مورخ ۲۱ دیماه به همراه احمدرضا انصاری فر توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت و یک روز بعد، پس از تفهیم اتهام در دادگاه بهبهان ابتدا به زندان این شهر و سپس به مکان نامعلوم منتقل شدند. آقای انصاری فر کماکان به زندان منتقل نشده است.

به گفته یک منبع مطلع مخالفت با آزادی آقای دهناد پس از صدور قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی، به دلیل افشا نکردن رمز تلفن همراه به نیروهای امنیتی بوده است.

 احمدرضا انصاری فر و نیما دهناد به “تبلیغ علیه نظام” متهم شده‌اند.

احمدرضا انصاری فر، ۲۱ ساله، دارای مدرک سیکل، بیکار و شهروند اهل بهبهان است.

نیما دهناد، ۱۷ ساله و شهروند اهل بهبهان است.

از میان این شهروندان آقای انصاری فر پیشتر نیز سابقه بازداشت داشته است. وی در تاریخ ۲۵ تیرماه امسال در جریان تجمع مردم بهبهان در میدان بانک ملی این شهر در اعتراض به “وضعیت نابسامان اقتصادی کشور” و “صدور حکم اعدام در پاسخ به اعتراضات مردمی سال گذشته” توسط نیروهای امنیتی بازداشت و در تاریخ ۵ مردادماه آزاد شد.

احمدرضا انصاری فر عموی فرزاد انصاری فر، یکی از جانباختگان اعتراضات آبان ۹۸ است.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل