گزارشی از آخرین وضعیت حسین آرمند در زندان تهران بزرگ

خبرگزاری هرانا – حسین آرمند مرادلو، زندانی سیاسی و یکی از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری آبان ۹۸ دوران محکومیت ۶ سال و ۶ ماهه خود را در زندان تهران بزرگ سپری می‌کند. آقای آرمند پیشتر در تاریخ ۲۷ آبان ۹۸ و در جریان اعتراضات سراسری توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد موسوم به بند ۲۴۰ زندان اوین منتقل شد. وی در تاریخ ۱۰ دیماه همان سال با پایان مراحل بازجویی به زندان تهران بزرگ منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حسین آرمند مرادلو، زندانی سیاسی و یکی از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری آبان ۹۸ دوران محکومیت ۶ سال و ۶ ماهه خود را در زندان تهران بزرگ سپری می‌کند.

آقای آرمند پیشتر در تاریخ ۲۷ آبان ۹۸ و در جریان اعتراضات سراسری توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد موسوم به بند ۲۴۰ زندان اوین منتقل شد. او در تاریخ ۱۰ دیماه همان سال با پایان مراحل بازجویی به زندان تهران بزرگ انتقال پیدا کرد. پرونده وی در شعبه ۱ بازپرسی دادرسی اوین مورد بررسی قرار گرفت.

وی نهایتا توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری از بابت اتهامات “اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت داخلی کشور و اتلاف اموال عمومی” به ۶ سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. این حکم به دلیل عدم اعتراض به رای در مهلت مقرر در تاریخ ۴ خردادماه امسال قطعی شد.

پرونده آقای آرمند هم اکنون پس از درخواست اعمال ماده ۱۰ قانون کاهش مجازات حبس تعزیری جهت تصمیمگیری به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست قاضی احمد زرگر ارجاع داده شده است.

حسین آرمند مرادلو، فرزند علی و متولد ۱۳۶۵ است. وی که پیش از بازداشت به فروشندگی کیف و کفش اشتغال داشت، هم اکنون در بند سالن ۹ تیپ ۲ زندان تهران بزرگ بسر می‌برد.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل