
طبق اطلاعات سایت ملیون ایران
1- آقای حسين رونقی از یک هفته پیش اعتصاب غذا برای گرفتن مرخصي برای درمان خویش را آغاز كرده است.
2- شرايط جسمي آقای حسین رونقی به دليل وضعيت بد زندان از جمله شرايط بد آب و هوای زندان و غذای بد آنجا و عدم دسترسي به متخصص و … نامناسب بوده و در حال بدتر شدن است.
3- آقای حسین رونقی تاكيد نموده که اعتصاب غذايش را ادامه خواهد داد.
4- پدر وي آقاي احمد رونقي ملكي هم اين مسائل را طی نامه های مکرر به اطلاع مسئولان رسانده است.