نوروز

نوروز از آن انقلابیون است. نو روز اینقدر معنا و مفهوم به بشریت و تغییر در سیر تکامل میدهد که انسانیت و امید به آینده و فردای جدید و متحول شدن کل طبیعت را خبر می‌دهد و این همان دنیای یک انقلابیست که سیر تکامل در فهم و آگاهی و آزادگی را بلا‌اجبار اصل انقلاب و دگرگونی را ثابت شده می‌بیند.

آری نوروز به معنی ظاهری خود یعنی روز نو، روز جدید با دستاوردهای جدید، رشد و نمو و تکامل جدید با تغییر و دگرگونی جدید. اینها مشوق یک انسان آگاه هست که در پس شب تاریک صبح سپید نهفته است و هر سختی و زمستان سرد و کشنده‌ای به پایان می‌رسد. بهار آزادی باز از راه می رسد.

آری نوروز زیبا ترین معنی و مفهوم و امید بخش فردای روشن برای یک انقلابی هست. یک انقلابی نور رو با دیده دل و اشراف و آگاهی دیده و نوید می‌دهد. نور آزادی و تکامل بشریت در فهم و آگاهی و مبارزه با جهل و نادانی. نوروز بهار و روشنی را می‌آورد و و بهار روشنی زشتیها و پلیدیهای پنهان در تاریکی را که همان جهل و جنایت و نادانی بشریت است آشکار می‌کند. آخوندهای پلید که از نور و روشنایی آگاهی ترسیده و بیزار هستند، همیشه سعی در پوشاندن و نابودی و بی مفهوم کردن نوروز داشته و هر کاری کرده‌اند که نوروز را از ذهن و فرهنگ مردم ایران پاک کنند، ولی زهی خیال باطل! مگر می‌شود جلوی وزیدن باد را گرفت؟ مگر می‌شود خورشید را از درخشیدن و باران را از باریدن باز داشت؟

آری یک انقلابی معتقد است که دیکتاتورها محتوم و محکوم به سرنگونی هستند و تسلیم شدن و سر فرود آوردن ظالمان را نوروز به ما نوید می دهد همانگونه که زمستان و سردی و تاریمی را شکست داده کنار زده و بهار آزادی را نمایان می‌کند.

هموطن عزیز و خلق قهرمان از جان عزیزترم، بهار آزادی ما ایرانیان در راه است و زشتی و پلیدی آخوندهای دجال و سپاه جهل و جنایت رو به زوال و نابودی است. هموطنان عزیزم نوروز بر شما پیروز و مبارک و فرخنده باد.

آری انقلابیون از خود گذشته و فداکار عهد بسته‌اند که با یاری مردم شریف و آزاده و آگاه این رژیم جنایت پیشگان را بزیر کشیده و سرنگون کنند و بهار آزادی ایران را نمایات کنند.

آری ایران عزیزمان این زیباترین وطن. چو ایران نباشد تن من مباد. با آرزوی بهترینها برای شما هموطنان دلبندم که اینقدر محبت در دل و جان دارید و اینقدر عشق به ایران و آزادی ایران را دل و در سر دارید. آینده از آنقلابیون است ایران مال شماست. ایران مال انقلابیون است.

پیروز باشید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل