فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران: قتل عام پناهندگان بی دفاع ایرانی در شهر اشرف را محکوم می کنیم

ashrafفعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران قتل عام پناهندگان ایرانی ساکن اشرف که افراد حفاظت شده تحت کنواسیون چهارم ژنو می باشند را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند.

بنابه گزارش خبرگزاریهای بین المللی و تلویزیون سیمای آزادی صبح امروز نیروهای ارتش عراق با شلیک خمپاره و رگبار گلوله به حدود ۱۰۰ نفر از ساکنین اشرف که طبق توافق چهار جانبه سازمان ملل متحد، دولت امریکا ، عراق و نمایندگان ساکنین اشرف برای حل و فصل اموال خود در آنجا بسر می بردند دست به کشتار بی رحمانه آنها زدند و حتی گروگانهایی که در دست آنها بودند با شلیک تیر خلاص به قتل رساندند.

خبرگزاری سپاه پاسداران در گزارشهای متعدد و متناقض خود در سایت خبرگزاری خود( فارس) به حمایت از این کشتارها پرداخت وبطور ضمنی مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است و نقش سپاه تروریستی قدس و فرمانده خونریز و جنایتکار آن قاسم سلیمانی را در این کشتار عیان کرد هر چند که ظاهرا اجرای این کشتار وحشیانه به دستور مالکی و ارتش عراق می باشد.

رژیم ولی فقیه که در طی حاکمیت خود به ترور فعالین سیاسی در خارج کشور ، شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی و سرکوب خونین مردم ایران شهرت خاص دارد و اخیرا پا را فراتر گذاشته است و با حمایت از دیکتاتورهای دست نشانده خود مانند مالکی و اسد جنایتهای هولناکی را در این کشورها به پا نموده است.

لذا فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، از دبیر کل سازمان ملل متحد و سایر مراجع بین المللی خواستار دخالت بی درنگ برای نجات جان بازماندگان ، رهایی گروگانهای گرفته شدگان ، دستگیری و مجازات امران و عاملان این قتل عام هولناک و ضدبشری است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ برابر با ۰۱ سپتامبر ۲۰۱۳

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل