هشتمین روز اعتصاب غذای مسعود وظیفه، زندانی سیاسی

«مسعود وظیفه»، زندانی سیاسی محبوس در زندان «تهران بزرگ»، در هشتمین روز اعتصاب غذای خود در زندان «تهران بزرگ» با ارسال یک فایل صوتی که به دست «ایران‌وایر» رسیده است، گفت که به اعتراض و اعتصاب خود ادامه می‌دهد.

مسعود وظیفه روز ۱۶بهمن۱۳۹۹ بازداشت شد و با اتهام‌های «تبلیغ علیه نظام» و «عضویت در گروه‌های برانداز» روبه‌روست.

او در فایل صوتی می‌گوید: «ما به ندای ملت ایران لبیک گفتیم و تا آخر هستیم. اینجانب مسعود وظیفه ملقب به عرشیا، ساکن در اسارتگاه تهران بزرگ سالن ۱۰ از مورخه ۱۳/۶/۱۴۰۰ به دلیل عدم رعایت قوانین زندان‌ها و یا تبعیض بین جرائم سیاسی و جرائم دیگر و اجرای قوانین در بخش‌نامه‌های سازمان مذکور در دو موضوعیت اصلی ماده ۴ آیین‌نامه سازمان زندان‌ها و تفکیک جرائم زندانیان سیاسی از دیگر جرائم خشن و غیره و سالن‌ها و قرنطینه‌های مربوطه دست به اعتصاب غذا زده‌ام.»

مسعود وظیفه می‌افزاید: «مسئولین زندان تهران بزرگ در صدد رفع این اعتصاب برآمده‌اند، اما ظاهرا قدرتی برای حل این موضوع نداشته و اجرای آن امکان‌پذیر نمی‌باشد. حال تصمیم بنا شد دگر بار با یاری رسانه‌های فعال در حمایت از فعالین سیاسی و مدنی و زندانیان سیاسی این موضوع نشر و با کمک دوستان و اصحاب رسانه‌های حمایتی پیگیری‌های حقوق بشری و فشار لازم بر این موضوع نهند. با تشکر از تمامی دوستان فعال سیاسی و مدنی و رسانه‌هایی که طی این سال‌های سخت دوشادوش و همراه و هم‌درد ما زندانیان سیاسی بوده‌اند، این اعتصاب در اعتراض به وضع موجود است.

ما آزادیم و آزاده می‌میریم و دست از اعتقادات‌مان برنمیداریم.

۲۱/۶/۱۴۰۰

اسارتگاه تهران بزرگ»

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل