صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده عزیز قاسم زاده به دادگاه

خبرگزاری هرانا – پرونده عزیز قاسم زاده، فعال صنفی فرهنگیان گیلان، با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارجاع داده شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، مورخ ۲۱ آذر ۱۴۰۰، کیفرخواست عزیز قاسم زاده عضو هیئت مدیره و  سخنگوی کانون صنفی فرهنگیان گیلان صادر و پرونده وی به دادگاه ارجاع شد.

در این گزارش آمده است، این در حالی است که پیش از این قاسم زاده  با دریافت احضاریه  بازپرسی شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب رودسر در تاریخ ۲۰ آبان به شعبه مذکور  برای آخرین دفاع مراجعه کرده بود، لیکن به دلیل مرخصی استعلاجی بازپرس، دفاعی صورت نگرفت. النهایه با درج در سامانه ثنا ضرورت اخذ و استماع آخرین دفاع، وقت نظارت به تاریخ  ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ تعیین شده بود.

عزیز قاسم زاده روز یکشنبه ۴ مهر، توسط نیروهای امنیتی در منزل پدری خود بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات شهرستان رودسر منتقل شد. وی نهایتا با اتمام مراحل بازجویی از بازداشتگاه اداره اطلاعات به زندان رودسر منتقل شده بود. ماموران در حین بازداشت اقدام به بازرسی منزل کرده و شماری از لوازم شخصی وی را ضبط کرده و با خود برده بودند.

آقای قاسم زاده که در طول مدت بازداشت از حق دسترسی به وکیل، تماس تلفنی و ملاقات محروم بود، در تاریخ  ۱۹ مهر سال جاری با تودیع قرار وثیقه از زندان رودسر آزاد شد

گفتنی است روز شنبه ۳ مهرماه، یک روز پیش از بازداشت آقای قاسم زاده، به دنبال فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، معلمان و فرهنگیان شاغل و بازنشسته دستکم در ۳۶ شهر، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل