ایوان؛ مصدومیت یک محیط‌بان در پی ضرب و جرح توسط شکارچی متخلف

خبرگزاری هرانا – روز یکشنبه ۵ دی‌ماه، یک محیطبان در پی ضرب و جرح توسط یک شکارچی متخلف در شهرستان ایوان دچار مصدومیت شد. بنابر اعلام فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام، شکارچی ضارب در حال حاضر متواری است، با این حال پرونده این حادثه در دادسرای عمومی و انقلاب ایوان تشکیل شده و پیگردهای انتظامی و قضایی برای دستگیری او ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، روز یکشنبه ۵ دی‌ ۱۴۰۰، یک محیطبان در ایوان توسط یک شکارچی متخلف مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

هویت این محیطبان یدالله همتی، یکی از نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایوان عنوان شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام در این رابطه گفت: این محیطبان در خیابان مورد ضرب و جرح شکارچی متخلف با جسم تیز قرار گرفته و دچار مصدومیت شده است.

عبدالصاحب بازیار افزود: او پس از مصدومیت به اورژانس بیمارستان امام خمینی شهر ایلام منتقل شده و به دلیل بریدگی و شکستگی دست، بنا به تشخیص پزشک معالج باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شکارچی ضارب در حال حاضر متواری است، بیان کرد: پرونده این حادثه در دادسرای عمومی و انقلاب ایوان تشکیل شده و پیگردهای انتظامی و قضایی برای دستگیری این شکارچی ادامه دارد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ایلام تصریح کرد: این شکارچی به همراه یک متخلف دیگر، سال گذشته اقدام به صید غیرمجاز ماهی کرده و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده بودند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل