دستکم ۳ تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – در دو روز اخیر، جمعی از فعالین انجمن صنفی معلمان سنندج و مریوان به همراه خانواده معلمان بازداشتی، همزمان با سفر وزیر آموزش و پرورش به سنندج در مجتمع سلیمان خاطر، شماری از ساکنین شهر جوشقان قالی و کامو واقع در استان اصفهان در محوطه معدن آهن نزدیک به این منطقه و تعدادی از کارگران بومی مجتمع تفریحی و توریستی غار علیصدر همدان در این شهر، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه، جمعی از فعالین انجمن صنفی معلمان سنندج و مریوان به همراه خانواده معلمان بازداشتی، همزمان با سفر وزیر آموزش و پرورش به سنندج در مجتمع سلیمان خاطر تجمع کردند.

فرهنگیان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار رسیدگی به مطالبات خود و آزادی معلمان بازداشتی از جمله اسکندر لطفی و مسعود نیکخواه از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی معلمان مریوان شدند.

تجمع کارگران مجتمع تفریحی غار علیصدر

به گزارش ایسنا، امروز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه، جمعی از کارگران بومی مجتمع تفریحی و توریستی غار علیصدر همدان در این شهر دست به تجمع اعتراضی زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این کارگران در اعتراض به عدم رسیدگب بعدم رسیدگی به مطالبات شغلی آنها صورت گرفته است.

تجمع اهالی جوشقان قالی و کامو

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، شماری از ساکنین شهر جوشقان قالی و کامو واقع در استان اصفهان در اعتراض به فعالیت های مخرب معدن آهن نزدیک به این منطقه تجمع کردند.

به گفته ساکنین محل این معدن آهن با انفجارات خود اکوسیستم منطقه جوشقان قالی و کامو و در نهایت زندگی را مردم را به خطر انداخته است.

معترضان همچنین خواستار توقف فعالیت معدن آهن در ارتفاعات و بروی سرچشمه کل قنات‌های دو شهر جوشقان قالی و کامو شدند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل