مرگ دو کارگر در سایه فقدان ایمنی کار/ مسمومیت غذایی ۲۰ کارگر در عسلویه

 

خبرگزاری هرانا – طی روزهای اخیر، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، یک کارگر در شهرستان ملکشاهی طی حادثه ای در حین کار جان خود را از دست داد. همچنین برخورد یک خودرو سواری با یکی از کارگران شهرداری اصفهان مرگ او را در پی داشت. در همین حال، مسمومیت غذایی ٢٠ کارگر شرکت پیمانکاری پتروشیمی مخازن سبز عسلویه را راهی بیمارستان کرد. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، یکی از کارگران پیمانکاری واحد خدماتی منطقه ۹ شهرداری اصفهان، بر اثر برخورد یک خودرو سواری جان خود را از دست داد.

هویت وی علی گودرزی عنوان شده است.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان در این خصوص مدعی شد: وقوع این حادثه که مرگ آقای گودرزی را در پی داشته، حین انجام کار و فعالیت رخ نداده؛ بلکه در مسیر تردد از محل سکونت به محل کار صورت گرفته است.

مرگ یک کارگر در ملکشاهی

به گزارش کردپا، روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، یک کارگر در شهرستان ملکشاهی طی حادثه ای در حین کار جانباخت.

این کارگر که هویت وی مصداق غلام‌پور، ٣١ ساله و اهل شهرستان ملکشاهی از توابع استان ایلام عنوان شده، بر اثر حادثه برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.

بنابر این گزارش، پیکر این کارگر برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است.

مسمومیت غذایی ۲۰ کارگر در عسلویه

به گزارش مهر، ٢٠ کارگر در عسلویه دچار مسمومیت غذایی شدند.

رئیس بیمارستان عسلویه در این خصوص گفت: این کارگران که شاغل در شرکت پیمانکاری پتروشیمی مخازن سبز عسلویه هستند، پس از مسمومیت غذایی به بیمارستان مراجعه کردند و در اسرع وقت تحت درمان قرار گرفتند.

خشایار وطن خواه حال کارگران را مساعد گزارش کرده و گفته است که پس از اقدام‌های لازم پزشکی، این کارگران از بیمارستان مرخص شده اند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل