بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در محکومیت حمله به کمپ لیبرتی

به گزارش «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در نامه خود حمله تروریستی به کمپ لیبرتی توسط دولت مالکی و همچنین سکوت و بی عملی سازمان ملل متحد و دولت آمریکا در قبال این جنایات هولناک وعدم پایبندی به تعهدات خود را محکوم می کنند. این بیانیه جهت ارسال به مقامات نامبرده و انتشار در رسانه ها در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد:

حمله وحشیانه تروریستی علیه اعضای بی دفاع سازمان مجاهدین خلق ایران و سکوت مراجع بین المللی در برابر حملات وحشیانه دولت عراق به شهر اشرف و کمپ لیبرتی که ماه های قبل به دفعات اتفاق افتاده چراغ سبزی بود تا دولت مالکی به تبعیت از دولت ولایت فقیه و دستور مستقیم او، باز دست به جنایت دیگری بزند و به کمپ لیبرتی حمله کرده و ۳ نفر دیگر از ساکنان بی دفاع آن را که تحت حمایت سازمان ملل و تعهدات دولت آمریکا هستند کشته و بیش از ۵۰ نفر دیگر را هم زخمی کند.

و این در حالی است که هنوز خون به ناحق ریخته ۵۳ نفر اسیر دست بسته در شهریور امسال در اشرف هنوز خشک نشده و دولت عراق و سازمان ملل و دولت آمریکا که مسئول حفاظت جان آنها بوده اند اقدامی در جهت روشن شدن ابعاد جنایات نکرده و سکوت پیشه کرده اند.

ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت ضمن محکوم کردن جنایایت تروریستی فوق، از مجامع بین المللی حقوق بشری و بخصوص دولت آمریکا و سازمان ملل می خواهیم چشمان خود را بر این اعمال وحشیانه نبندند و به تعهدات خود در قبال حفاظت از جان ساکنان لیبرتی عمل نمایند.

چرا که این بی توجهی و اغماض در قبال فجایع انسانی نتیجه ای جز رشد بنیادگرایی نداشته و دیری نخواهد پایید که گریبان (حامیان آنها) را خواهد گرفت.

جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج (رجائی شهر)
دی ۱۳۹۲

اسامی تعدادی از زندانیان سیاسی به قرار زیر است: افشین حیرتیان، شاهرخ زمانی، خالد حردانی، صالح کهندل، میثاق یزدان نژاد، محمد بنازاده امیر خیزی، محمد علی منصوری، عباس بادفر، ناسح یوسفی

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل