مصادره شعار انقلاب غیراخلاقی است؛ نامه به آقای خاتمی

جناب آقای سید محمد خاتمی

با درود

شاید ندانید، درود فرستادن بر کسی که شریک قتل، جرم و جنایت هم‌وطن، همکار، دوست انسان است چه بسیار مشکل است، شما این را بر رسم ادب ایرانی بگذارید،

حرکت مردم شما را وا داشت تا بار دیگر از خواب زمستانی خود بیدار شوید و سخنی برای خوش خدمتی بگویید، البته جای تعجب نیست زیرا با آن که زمان انتخابات نیست، زمان استفاده از تمام برگ‌های سوخته فرا رسیده است. زمان نیاز فرا رسیده زیرا نظام و منافع سیستم فاسد به خطر افتاده است. هدف از بیانیه شما برای همگان مشخص و کوچک‎‌تر از تفسیر یا پاسخ است، اما برای فاصله گرفتن از توهم ماندگاری دوم خرداد در مردم و اینکه هنوز در خیال خام فروختن هر چوب خشکی به مردم هستید، خدمت شما عرض می‌کنم.

بیدار کردن شخصی که  بخاطر منافعش خود را به خواب زده است، امری محال است، به هر روی خواستم بفرمایید از کدام پنجره جای خوشوقتی وجود دارد، سازمان‌هایی که تحت امر شما بودند و چه بسا در دوران شما پایه‌گذاری شدند برای ساکت نمودن صدای دانشجویان معترض از پست‌ترین روش‌ها مانند تجاوز جنسی و تعرض به خانواده‌های آنان مانند ادوار گذشته که همانا نمایانگر روح حقیقی شما روحانیون حاکم است، استفاده می‌کنند. آقای خاتمی دزدیدن جنازه فرزندان ملت، محاکمه کودکانی که حتی به سن قانونی نرسیده‌اند به اتهام محاربه، خالی کردن تفنگ ساچمه‌ای بر صورت مردم از فاصله نزدیک و یا رگبار بستن نمازگزاران جای خوشوقتی دارد؟ ما امروز به سوگ نه فقط دانشجویان، بلکه به سوگ ده‌ها دانش‌آموز نشسته‌ایم که در مدرسه مورد حملات عوامل بی‌رحم سرکوبگر قرار گرفته‌اند، ما امروز از سرنوشت صدها دانشجو و دانش‌آموز بی‌اطلاع هستیم. شما که حتی به خودی‌ها رحم نمی‌کنید و با آنکه از پروژه مشهد کامل مطلع هستید در برابر سناریوی تکراری شاهچراغ سکوت اختیار کرده‌اید. ما خوب می‌دانیم این بیانیه‌ها بخش کوچکی از نمایش تکراری و مضحکی برای فریب افکار عمومی می‌باشد، بهای سنگین این رویکرد شما تاکنون سوختن هزاران آرزوی جوانان در سینه از اواخر دهه هفتاد است، هزاران جوانی از چند نسل که با امید بر اصلاحات به پای صندوق رای آمده مدیریت پتروشیمی‌ها وزارتخانه‌ها را به تیم شما واگذار کردند و در عوض هر روز درد و رنجی مضاعف به آنان تحمیل شده است، آقای خاتمی شما کجا بودید؟ از چه خوشوقتی سخن می‌گویید؟

نسل ما در خوش خیالی شعارهای پوچ و توخالی شما سوخت، اما این نسل جدید به شما این اجازه را نخواهد داد. ما برایشان هر روز تعریف کردیم که چه بر ما گذشته است. هر روز برایشان از هزاران حسرت در سرزمین مادری خودمان گفته‌ایم.

آقای خاتمی این نسل چهره حقیقی شما را می‌شناسد، این نسل زندانی که برایشان درست کرده‌اید را هم خوب می‌شناسد. شاید روزی که پروژه هراس افکنی برای تجزیه ایران را شروع می‌کردید، حتی فکر هم نمی‌کردید مردم ایران به چنین اتحادی تاریخی دست یابند، اقدام شما برای مصادره شعار این انقلاب بسیار غیراخلاقی است. با وعده امنیت، آزادی را به گروگان گرفتید، آن هم امنیت پوشالی با نیروی داعشی که بر مردم مسلط کردید و حال خود را در جایگاه دلسوزان قرار داده‌اید. این اولین بار نیست که کشورمان به اشغال بیگانه می‌افتد، ما راه برون رفت از دست ضحاک را می‌دانیم.

پاینده ایران

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل