پلیس راهور تهران: تست‌ مواد مخدر رانندگان ۵۰ درصد مثبت است

سردار رحیمی گفت: متاسفانه رفتارهای بسیار خطرناکی از بعضی رانندگان ما سر میزند.

آفتاب: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی کشته‌های تصادفات در تهران گفت: این در حالی است که نتیجه ۵۰ درصد تست مواد مخدر رانندگان مشکوک مثبت اعلام شده است.

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح امروز در جلسه هم اندیشی با شرکت‌های بیمه گفت: تعداد کشته های تصادفات تهران از ۱۴۶۰ نفر در سال گذشته به ۸۱۹ نفر در سال‌جاری رسیده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن کاهش تعداد کشته‌های تصادفات در تهران گفت: پلیس آمادگی دارد تا هر طرح و راهکاری که بیمه ها ارایه دهند را در تهران اجرا کند.

سردار رحیمی تصریح کرد: از جمله این موارد پرداخت خسارات در محل تصادفات است که ما آماده اجرای آن هستیم.

فرمانده راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از بیمه‌ها میخواهم که با اختصاص یک تا دو درصد منابع خود، به حوزه پیشگیری ورود پیدا کنند.

وی همچنین به وقوع یک حادثه دلخراش در شب گذشته اشاره کرد و گفت: یک دستگاه موتورسیکلت ۶۰۰cc با سرعت بسیار زیاد در صالح آباد با موانع برخورد و دو سرنشین آن کشته شدند.

سردار رحیمی گفت: متاسفانه رفتارهای بسیار خطرناکی از بعضی رانندگان ما سر میزند.

فرمانده راهور تهران بزرگ گفت: در ۹ ماه ابتدایی ۹۱، از ۴۰۲ تست انجام شده مواد مخدر و مشروبات الکلی از رانندگان تعداد ۱۶۹ مورد مثبت بوده است.

وی افزود: این در حالی است که در مدت مشابه امسال از ۵۲۶ مورد تست انجام شده ۲۷۲ مورد مثبت بوده است.

سردار رحیمی گفت: نیاز است که بیمه ها و سایر دستگاههای برای حل این معضل وارد شوند این در حالی است که این تستها از رانندگان مشکوک گرفته شده است.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل