زخم چاقوی متخلف محیط زیستی بر سینه محیط‌بان کرخه

ایسنا/خوزستان رئیس پارک ملی کرخه از مجروح شدن محیط‌بان این پارک در درگیری با متخلفان برداشت غیرمجاز خاک از منطقه حفاظت شده خبر داد.

محمد الوندی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته (۲۶ فروردین‌ماه) گزارشی مبنی بر خاک‌برداری غیرمجاز از محدوده منطقه حفاظت شده کرخه با استفاده از لودر، به یگان حفاظت از این پارک به دست رسید که بلافاصله پس از دریافت این گزارش، ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: افرادی که مشغول تخلف و خاک‌برداری بودند با مشاهده محیط‌بانان پارک ملی کرخه لودر را رها و فرار کردند.

رئیس پارک ملی کرخه گفت: محیط‌بانان حاضر با پیگیری موضوع، هویت متخلف و محل سکونت فرد را پیدا کردند و به صورت تلفنی با متخلف صحبت کردند و وی از محیط‌بانان درخواست کرد به سمت منزلش بروند.

الوندی افزود: با حضور محیط‌بانان در خیابان محل سکونت این متخلف، وی و چهار پنج نفر دیگر از آشناهایش برای درگیری با ماموران آماده شده بودند که به محض رسیدن محیط‌بانان، یکی از آن‌ها برای خلع سلاح “روح‌الله سرویاس” محیط‌بان کرخه، با چاقو به وی حمله کرد.

وی بیان کرد: با تلاش دیگر محیط‌بانان حاضر، موضوع کنترل شد اما ضارب فرار کرد که با هماهنگی مقام قضایی دستور لازم برای دستگیری وی صادر شده است و تلاش برای دستگیری ضارب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه محیط‌بان از ناحیه سینه مورد ضربه قرار گرفته است، افزود: محیط‌بان مصدوم به سرعت به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شد و خوشبختانه حال عمومی وی خوب است.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل