نماینده افشاگر «شاسی بلندها»: اجازه نطق در مجلس را ندارم

احمد علیرضا بیگی، نماینده تبریز

احمد علیرضا بیگی، نماینده تبریز

احمد علیرضا بیگی، نماینده مجلس شورای اسلامی، روز یکشنبه هفتم خرداد، از بسته شدن میکروفن خود در مجلس و نداشتن اجازه نطق خبر داد.

به گزارش وب سایت جماران، نماینده خبرساز ماجرای شاسی بلندها، گفته است که اگر بهارستان نشینان ملاحظاتی دارند، نمی‌توانند در جایگاه هیات رئیسه قرار بگیرند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به جماران گفت که هیچ قانونی به هیچ کس این اجازه را نداده است که میکروفون نماینده مجلس را ببندد و از نطق او ممانعت کند.

او پیش از این و در جریان استیضاح رضا فاطمی امین، وزیر وقت صمت، از تخصیص رانت خودروهای «شاسی بلند» برای دهها تن از نمایندگان مجلس خبر داده بود که منجر به تشکیل پرونده قضایی برای وی شد.

با این حال، پس از عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به رضا فاطمی امین و عزل او، رئیس دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهوری، ضمن تایید این خبر، تعداد خودروهای واگذار شده به نمایندگان مجلس را «بیش از یکصد» دستگاه اعلام کرده بود.

در این میان، برخی چهره‌های مجلس شورای اسلامی، از جمله محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، از همان ابتدای طرح موضوع «شاسی بلندها»، نسبت به آن واکنش نشان دادند، آن را تکذیب کردند و «دور از شأن مجلس» دانستند.

از: صدای آمریکا

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل