توییت سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور: نشست چند جانبه روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای بررسی تملک جزایر سه گانه ایران، ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بدون حضور ایران، نقض فاحش تمامیت ارضی ایران است

 

نشست چند جانبه روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای بررسی تملک جزایر سه گانه ایران، ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بدون حضور ایران، نقض فاحش تمامیت ارضی ایران است.

جمهوری اسلامی مدتهاست در پی وابستگی شدید به شرق، تمام منافع ملی و استقلال ایران را در قیود بندگی روسها در آورده و حال آنکه روسیه بدون کوچکترین اعتنایی به تمامیت ارضی ایران، چوب حراج به مایملک ملت ایران در مقابل گرفتن امتیاز از کشورهای حاشیه خلیج فارس میزند.
سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور، ضمن مردود دانستن سیاست خارجه جمهوری اسلامی برای وابستگی به بیگانگان، دخالت روسیه در مساله  جزایر سه گانه ایران را کوشش در ایجاد تردید در مورد مالکیت ایران بر جزائر سه گانه و خدشه دار کردن تمامیت ارضی ایران دانسته و آن را به شدت محکوم میکند.

خیانت جمهوری اسلامی در بر باد دادن استقلال ملی ایران و عدم اعتنا به منافع ملی ایران لکه ننگی بزرگ برای این رژیم در تاریخ خواهد بود و بر ما ایرانیان است تا در مقابل چنین خیانتهایی ایستادگی کرده، واکنش نشان داده و از  تمامیت ارضی سرزمینمان دفاع نماییم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل