سایت ملیون ایران

یک زندانی در زندان قزلحصار کرج به زندگی خود پایان داد

خبرگزاری هرانا – چهارشنبه شب هشتم شهریور، یک زندانی محبوس در زندان قزلحصار کرج به نام حامد محمدی، از طریق بلعیدن مواد مخدر مت‌آمفتامین (شیشه) به زندگی خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یک زندانی در زندان قزلحصار کرج به زندگی خود پایان داد.

هویت وی، “حامد محمدی” توسط هرانا احراز شده است.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروند در این خصوص به هرانا اطلاع داد: “چهارشنبه شب هشتم شهریور، آقای محمدی از طریق بلعیدن مواد مخدر مت‌آمفتامین (شیشه) اقدام به خودکشی کرد. وی امروز در بهداری زندان قزلحصار کرج جان خود را از دست داد.”

حامد محمدی از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر، از سال ۱۳۹۹ در زندان قرلحصار کرج در حبس بسر میبرد.

Exit mobile version