جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حبیب موسوی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه نوزدهم شهریورماه، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حبیب موسوی، شاعر و نویسنده در شعبه ۱۰۶ دادگاه کیفری دو گرگان برگزار شد. وی پیشتر در خصوص بخش دیگری از پرونده خود توسط دادگاه انقلاب این شهر به پرداخت جزای نقدی بدل از حبس محکوم شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حبیب موسوی برگزار شد.

در جریان این جلسه که امروز یکشنبه نوزدهم شهریور ماه با حضور رمضان حاجی مشهدی، وکیل مدافع آقای موسوی در شعبه ۱۰۶ دادگاه کیفری دو گرگان به ریاست قاضی عادل میرزایی برگزار شد، وی از بابت اتهام “نشر اکاذیب” به دفاع از خود پرداخت.

در شهریور ماه سال جاری حبیب موسوی در خصوص بخش دیگری از پرونده خود از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” توسط شعبه یکم دادگاه انقلاب گرگان به پرداخت بیست میلیون تومان جزای نقدی بدل از هشت ماه حبس تعزیری محکوم شد. در تاریخ سی یکم مردادماه ۱۴۰۲ جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حبیب موسوی در مرجع قضایی مذکور برگزار شده بود.

آقای موسوی مورخ نهم مردادماه امسال، پس از احضار به اطلاعات سپاه گرگان بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد امنیتی منتقل شد. وی چندی بعد طی یک تماس تلفنی با نزدیکانش از انتقال خود به زندان امیرآباد گرگان خبر داد. او نهایتا در تاریخ بیست و ششم مردادماه امسال، با تودیع وثیقه از زندان امیرآباد گرگان آزاد شد.

حبیب موسوی، متولد ۱۳۵۲، مجرد، شاعر و نویسنده اهل گرگان است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل