سایت ملیون ایران

یک خبرنگار محیط زیست: بهزاد شوکتی، محیط‌بان گیلانی، به دلیل وضع مالی بد خودکشی کرد

ایران اینترنشنال

بهزاد شوکتی، محیط‌بان در شهرستان آستارا در پی «وضع بد مالی و معیشتی» خودکشی کرد.
زینب بحرینی، خبرنگار محیط زیست با گزارش این خبر و اعلام تایید آن از سوی مدیرکل محیط زیست استان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که این «دومین خودکشی محیط‌بان‌های آستارا و استان گیلان در یک سال گذشته» است.

 

 

Exit mobile version