تیلور سوئیفت جایزه بهترین آلبوم جوایز گرمی را دریافت کرد

رادیو فردا

تیلور سوئیفت، ستاره موسیقی پاپ، جایزه بهترین آلبوم پاپ جوایز گِرَمی سال جاری میلادی را برای آلبوم «نیمه‌شب‌ها» دریافت کرد.

شصت‌وششمین مراسم اعطای جوایز گرمی روز یکشنبه هفتم بهمن در شهر لس‌آنجلس برگزار شد و تیلور سوئیفت برای چهارمین بار جایزه بهترین آلبوم این جوایز را از آن خود کرد.

هنرمندی که جایزه را به تیلور سویفت اهدا کرد نیز کسی نبود جز سلن دیون که اخیرا خبرهای ناگواری درباره سلامتی او منتشر شده بود. با این حال، سلن دیون با حضور خود در این مراسم بسیاری را شگفت‌زده کرد.

سوئیفت همزمان با دریافت جایزه گرمی، آلبوم جدید خود با عنوان «بخش شاعران شکنجه‌شده» را معرفی کرد.

قرار است این آلبوم در ماه آوریل منتشر شود.

 

امسال کایلی مینوگ، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر استرالیایی، نیز برای دومین بار برنده جایزه گرمی شد.

این ستاره موسیقی، برای ترانه «Padam Padam» این جایزه را نصیب خود کرد.

این ترانه سال گذشته یکی از پرطرفدارترین‌ها بود.

مایلی سایرس دیگر خواننده زن نیز جایزه بهترین ضبط سال جوایز گرمی را برای آهنگ «گلها» دریافت کرد. او همچنین جایزه‌ی بهترین اجرای آواز پاپ را نیز از آن خود کرد.

جایزه بهترین آهنگ سال نیز به «?What Was I Made For» از بیلی آیلیش رسید.

بیلی آیلیش به خاطر قطعه‌ای که برای فیلم پر فروش باربی ساخته شده جایزه‌ بهترین آهنگ سال را برد و تیلور سویفت را که به خاطر قطعه‌ آنتی‌هیرو نامزد شده بود شکست داد.

با وجود تمام موفقیت‌های چشم‌گیری که تیلور سویفت در این سال‌ها به دست آورده، او تاکنون برنده‌ بهترین تک‌آهنگ سال نشده است و او و طرفدارانش باید یک سال دیگر هم منتظر بمانند.

 

در بخش بهترین هنرمند جدید نیز جایزه گرمی به ویکتوریا مونه خواننده زن ۳۴ ساله رسید.

فیبی بریجرز از گروه بوی‌جینیوس نیز سه جایزه دریافت کرد. آنها برنده بهترین آلبوم آلترناتیو برای «رکورد» شدند و جایزه بهترین ترانه راک و اجرای راک را نیز برای ترانه «Not Strong Enough» دریافت کردند.

در بخشی دیگر از جوایز گرمی ۲۰۲۴ مستند خیال‌بافی در عصر ماه، که درباره دیوید بویی تهیه شده جایزه بهترین فیلم موزیکال را دریافت کرد.

سال گذشته در مراسم اهدای جوایز گرمی، جایزهٔ بهترین ترانه در بخش «آهنگ برای تغییرات اجتماعی» به تک‌آهنگ «برای» اثر شروین حاجی‌پور اهدا شد.

این ترانه در جریان اعتراضات «زن، زندگی، آزادی» که پس از جان باختن مهسا امینی به راه افتاد، به ترانه اصلی اعتراضات تبدیل شد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل