کشته شدن کودک «یک ساله» و یک مأمور در درگیری مسلحانه در سیستان و بلوچستان

محمد ذخیره، مامور یگان تکاوری انتظامی خاش سیستان و بلوچستان که در درگیری شب گذشته کشته شد

رادیو فردا

درگیری افراد مسلح ناشناس و نیروی انتظامی در مسیر ایرانشهر به خاش در استان سیستان‌ و بلوچستان منجر به کشته‌ شدن یک کودک «یک‌ساله» و یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن سه شهروند شد.

کمپین فعالین بلوچ اعلام کرد پس از تیراندازی افراد مسلح به سمت دو خودروی نیروی انتظامی در شامگاه دوشنبه، ششم فروردین‌ماه، یک مأمور نیروی انتظامی کشته شد.

این کمپین در ادامه اعلام کرد: « نیروهای نظامی در تلافی این تیراندازی به سمت خودروی یک شهروند بلوچ تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن یک نوزاد یک ساله و زخمی شدن سه تن دیگر شد.»

نام کودک کشته‌شده فاطمه بامری فرزند محمد اعلام شده است.

این در حالی است که مرکز اطلاع‌رسانی انتظامی سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه، هفتم فروردین‌ماه، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این کودک بر اثر تیراندازی افراد مسلح به ماشین خانوادهٔ او کشته شده است.

این مرکز همچنین نام مأمور کشته‌شده را محمد ذخیره اعلام کرد.

در ماه‌های گذشته حملات مسلحانه که در مواردی منجر به کشته شدن نیروهای حکومتی در سیستان‌وبلوچستان شده، افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است.

روز دوشنبه رسانه‌های ایران از کشته شدن یک عضو هنگ مرزی با نام «محمدمهدی نجاتی‌نیا» بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در استان سیستان و بلوچستان خبر دادند.

یک مأمور نیروی انتظامی نیز اواخر اسفندماه گذشته در درگیری مسلحانه با افراد ناشناس در سراوان کشته و دو مأمور دیگر زخمی شدند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل