مدیرعامل ایران خودرو: اجازه دهید پژو پارس ۶ ماه دیگر آدم بکشد

 
پس از آن که سازمان استاندارد اعلام کرد فقط تا تا تیر ماه ۱۴۰۳ مجوز پلاک‌گذاری پژوپارس را داده است، مدیر عامل ایران خودرو در اظهاراتی گفت: «اگر واقعاً پژو پارس تاکنون آدم کشته است، اجازه دهید ۶ ماه دیگر هم بکشد. وگرنه نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم.»
 

پس از آن که سازمان استاندارد اعلام کرد فقط تا تیر ماه ۱۴۰۳ مجوز پلاک‌گذاری پژوپارس را داده است، مدیر عامل ایران خودرو در اظهاراتی گفت: «اگر واقعاً پژو پارس تاکنون آدم کشته است، اجازه دهید ۶ ماه دیگر هم بکشد. وگرنه نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم.»

بر اساس فایل صوتی که اخیراً از نود اقتصادی منتشر شده، «علیمردان عظیمی»، مدیرعامل ایران خودرو در گفتگو با علی کریمی فیروزجایی، نماینده مجلس یازدهم گفت: «سازمان استاندارد فقط تا تیر ماه ۱۴۰۳ مجوز پلاک‌گذاری پژوپارس را داده است.. خواهش بنده این است که به گوش دیگر نمایندگان هم برسانید. اگر واقعاً پژو پارس تاکنون آدم کشته است، اجازه دهید تا ۶ ماه دیگر نیز آدم بکشد».

این مقام ایران خودرو افزوده: «تاکنون ۲۴۷ هزار نفر برای خرید پژو پارس ثبت‌نام کرده‌اند؛ اگر پلاک‌گذاری آن را متوقف کنید جواب مردم را چه می‌دهید؟»

بنا بر گزارش رسانه‌های ایران، تولید پژو پارس در حال حاضر به گره کوری تبدیل شده است که گویی راه‌حلی برای آن وجود ندارد. معلوم نیست که سازمان استاندارد در نهایت با ادامه تولید این سدان ۲۳ ساله محبوب بازار موافق است یا اینکه قرار است مجوز تولید خودرو تا انتهای سال جاری متوقف شود.

موضوع توقف تولید پژو پارس از دی ماه سال گذشته با طرح موضوع زیان‌دهی شرکت به سبب قیمت‌ پایین آن و همچنین عدم رعایت الزامات استاندارهای ٨۵گانه صورت گرفت.

اتاق غیر استاندارد پژو پارس که به راحتی شکسته می‌شود و هر ساله باعث کشته شدن بسیاری در تصادفات جاده‌ای ایران می‌شود. رئیس سازمان ملی استاندارد ایران پیشتر اعلام کرده بود که گروه صنعتی ایران‌خودرو تنها تا نیمه اسفند ماه ۱۴۰۲ برای خودروی پژو پارس مجوز تولید خواهد داشت،با این حال مقامات ایران خودرو همچنان بر عرضه این محصول بی کیفیت به بازار اصرار می‌ورزند و با جان مردم بازی می‌کنند.

از: ایران وایر 

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل