بازجویان وزارت اطلاعات مانع شرکت خانواده غلامرضا خسروی در مراسم خاکسپاری و انجام مراسم گرامیداشت هستند

gholamreza.khosravi

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» غلامرضا خسروی صبح امروز بدون اجاز حضور کلیه اعضای خانواده در باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد.

بر اساس این گزارش دوشنبه ۱۲ خراد ماه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد غلامرضا خسروی در باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد. خاک سپاری او توسط مامورین وزارت اطلاعات و تنها به برادر بزرگ وی اجازه داده شد که در مراسم خاکسپاری شرکت کند .برادر شهید راه آزادی مردم ایران تنها اجازه یافت چهره او را ببیند و به او اجازه داده نشد که سایر نقاط بدن او را رویت نماید.

بازجویان وزارت اطلاعلات و قوه قضاییه ولی فقیه به مادر، همسر ، فرزند و سایر اعضای خانواده اجازه ندادن که در مراسم خاکسپاری شرکت کنند و آخرین وداع و ادای احترام را بجا آورند . مامورین وزارت اطلاعات با عجله سعی داشتن مراسم خاکسپاری را انجام دهند و به برادر آقای غلامرضا خسروی گفتند که باید به سرعت آنجا را ترک کند و فعلا کسی حق حضور در آرامگاه را ندارد.

بازجویان وزارت اطلاعات ولی فقیه همچنین خانواده او را تحت فشارهای غیر انسانی و طاقت فرسایی قرار داده اند و به آنها تاکید کرده اند که حق برگزاری مراسم برای او را ندارند و در غیر این صورت با آنها شدیدا برخورد خواهند کرد.

اما علیرغم تهدیدات و فشارهای غیر انسانی مردم اصفهان گروه گروه به منزل آنها مراجعه می کنند و ادای احترام را به جای می آورند . مامورین وزارت اطلاعات و سایر نیروهای سرکوبگر در اطراف منزل آنها گشت می زنند و با این شیوه سعی در ایجاد رعب و حشت دارند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام ضدبشری این زندانی سیاسی، ممانعت از حضور خانواده وی برای برگزاری مراسم خاکسپاری و آخرین وداع و همچنین ممانعت از انجام مراسم گرامیداشت را محکوم کرده و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بینالمللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشر این رژیم به شورای امنیت سازمان ملل متحد شده اند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل