کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که زن سومش شاگرد ۲۰ ساله اش بوده است

sezan.jpgمحمود احمدی بیغش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

این نماینده سابق مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

یکی از نکات محمود احمدی بیغش کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۳ داشتن ۳ همسر است! که ازدواج سوم ایشان (با شاگرد ۲۰ ساله اش) بدون اجازه همسر اول صورت گرفته این حواشی علاوه بر زندگی لاکچری و مالکیت گسترده بر یکی از پاساژ های شهر ری از عوامل رد صلاحیت او در انتخابات مجلس گذشته بوده است.

***

بازنشر گزارش ۱۴۰۰/۱۱/۴ اصلاحات نیوز:

ازدواج سوم نماینده مجلس و مالک ۱۷۰ مغازه دردسرساز شد

نماینده مجلس مالک ۱۷۰ مغازه بعد از ازدواج سوم با دختر ۲۰ ساله با شکایت همسران اول و دوم مبنی بر تعیین تکلیف زندگی‌ شخصی دخواست عدم صلاحیت مواجه شد.

به گزارش اصلاحات نیوز، همسر اول و دوم یکی از نمایندگانی که در دوره یازدهم به خانه ملت راه پیدا کرده، خواستار تعیین تکلیف زندگی‌ شخصی شدند. زیرا این نماینده همزمان همسر سوم هم دارد !

براساس این گزارش، نماینده مجلس بدون اذن همسر اول ، اقدام به ازدواج با همسر دوم کرد که دختر ۲۴ ساله و اهل ولنجک تهران است. حکایت ازدواج‌های متعدد این نماینده همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، دختر ۲۰ ساله اهل قزوین و شاگرد وی در دانشگاه را به همسری برگزید !

همسر اول و دوم این عضو یکی از کمیسیون های حساس مجلس برای پیگیری حق و حقوق از مسئولان مجلس خواستند پرونده تخلفات مالی و اخلاقی وی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارجاع و زمینه عدم صلاحیت وی برای دورهای بعدی مجلس فراهم شود.

این نماینده ۱۷۰ مغازه در پاساژ قائم شهر ری داشته و در منزل سه طبقه دارای استخر و سونا و جکوزی در خیابان باغ طوطی و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی سکونت دارد.

از: گویا

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل