دو تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز سه شنبه پانزدهم خردادماه، شماری از رانندگان استیجاری در مقابل ساختمان اداری عملیات انتقال لوله گاز در امیدیه و جمعی از کارگران بیکار بومی شهرستان شوش مقابل شرکت نیشکر هفت‌تپه با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از ایلنا، شماری از رانندگان استیجاری حمل و نقل کارگران در عملیات انتقال گاز میانکوه واقع در شهرستان امیدیه، در محوطه واحد حمل و نقل ساختمان اداری عملیات خطوط لوله این شرکت، دست به تجمع زده و خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

بر اساس این گزارش، حدودا سی و یک نفر از این رانندگان، از یک هفته پیش در اعتراض به پایین بودن دستمزد و مزایای دریافتی خود تجمع کردند.

یکی از این رانندگان گفت: هر راننده با یک خودروی مینی بوس شخصی و با پذیرش همه هزینه‌های جاری خود و خودرو، در یک شبانه‌ روز دستکم چهار یا پنج بار کارگران را جابجا می‌کند اما ماهانه حدودا ۲۱ میلیون تومان دریافتی دارد. در عین حال همکاران راننده اتوبوس نیز رقمی حدودا تا ۴۰ میلیون تومان دریافتی دارند. درواقع این ارقام در مقایسه با راننده‌های استیجاری شرکتهای نفتی منطقه که دریافتی‌شان به ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌رسد، بسیار پایین است.

تجمع اعتراضی کارگران در شوش

به گزارش بی بی سی فارسی، امروز سه شنبه پانزدهم خرداد ۱۴۰۳، گروهی از کارگران بیکار بومی شهرستان شوش، مقابل شرکت نیشکر هفت تپه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، این کارگران خواستار اشتغال به کار و بهبود وضعیت معیشتی شان هستند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل