فرزانه روستایی: مهمترین عضو بدن اعضای جبهه پایداری کجای آنهاست؟!

 

roostaee.jpgفرزانه روستایی

این صحبت های خانم مریم اشرفی گودرزی است که می گوید مردهای مدل جبهه پایداری صبح که از منزل بیرون می آیند گویی عضوی از بدن خود را در دست دارند و از قضا همین عضو است که آنها را هدایت می کند و اگر زن بی حجابی را ببینند کنترل از دست می رود و مجوز تعرض فعال می شود.

در دنیایی که ایلان ماسک دارد کمربند تور مانند متشکل از هزاران ماهواره استارلینگ را کامل می کند تا هیچ ابوالبشری در جهان بدون اینترنت نماند و از تحولات دنیای نزدیک و دور غافل نشود، و نیز دنیایی که شرکت های خصوصی رقیب ناسا در آمریکا در تدارک سفر انسان به مریخ و استخدام داوطلبان سفر هیجان انگیز و بی بازگشت به مریخ هستند جبهه پایداری الگوی خود در اداره اجتماع و حل مساله زنان را عرضه کرده و می گوید که مردان مجوز تجاوز به زن بی حجاب را دارند.

دانشمندان مطالعات زیادی در مورد جفتگیری موجودات زنده کره ارض از پرنده و چرنده و ماهی ها انجام داده اند و اساسا جفتگیری در میان همه موجودات مقدمات لازمی دارد که تا محقق نشود باروری و تولید مثل محقق نمی شود. به غیر از چهارپایان، تنها حیوانی که بدون مقدمه جفتگیری می کند فقط گوریل نر است.

یکی از زیباترین مستندهای تلویزیونی سر دیوید اتنبرو مستند ساز و پیامبر محیط زیست در بی بی سی در باره مراسم جفتگیری پرندگانی است که حجم مغز آنها بیشتر از یک فندق نیست، اما برای جفتگیری چندین روز نمایش خواهش و تمنا و رقص و پرواز دارند تا یک جفتگیری چند ثانیه ای محقق شود. بر اساس همین مستندها مراسم جفتگیری برخی از پرندگان در جنگل های آمازون از مقدمات عروسی انسان ها کمتر نیست.

حال چگونه است که جبهه پایداری در جریان مبارزات انتخاباتی به جای اینکه از تحریم ها وخروج از لیست سیاه اف ای تی اف یا خطر مکانیسم ماشه و ضرورت حل مسایل بنیادی و راهکارهای برقراری دوباره رابطه با جهان یا بازگردانده سهم صادرات نفت کشور در اوپک سخن بگویند، در این روزهای حساس از برق دیده شدن زن بی حجاب در چشمان مردان جبهه پایداری می گویند.

آیا جز این است که طرح نور و وصیانت و حجاب به عنوان محصول مشترک دولت سایه جبهه پایداری و پروژه خالص سازی مافیای بیت با این هدف ساماندهی شده است که سطح تنش اجتماعی را چنان بالا نگه دارند تا مسایل اساسی مانند برجام، تحریم ها، و احتمالا فعال شدن مکانیسم ماشه به فراموشی سپرده شود و منافع طبقات جدیدی که از تحریم ها ارتزاق می کنند به خطر نیفتد؟

اساسا از سلفی های جبهه پایداری باید پرسید که مرزهای ایدیولوژیک آنان با داعش و تجربه چند ساله اداره شهر رقه در سوریه در دوران دولت اسلامی داعش چیست؟ اگر مردان با دیدن زنان مجوز تجاوز دارند آیا در صورت رییس جمهور شدن سعید جلیلی، زنانی که از سوی گشت ارشاد اسیر شدند در بازار برده فروشی عرضه می شوند؟

اساسا تکلیف قانون منع تجاوز چه در قوانین مجازات اسلامی و قوانین جزایی چه می شود؟

آیا در دوران ریاست جمهوری سعید جلیلی در مدارس پسرانه مجوز تعرض به زنان و دختران بی حجاب و کم حجاب آموزش داده می شود؟

آیا جبهه پایداری موافق تعرض به زنان در ون های سپاه و نیروی انتظامی است؟

عطف به آنچه که مریم اشرفی گودرزی بر آن تاکید کرده است آیا می توان گفت که سعید جلیلی برای تعرض سه نیروی پاسدار به نیکا شاکرمی در کامیون بستنی دار منع شرعی قائل نیست؟

و اینکه اساسا نیروی انتظامی و بسیج و سپاه مجاز به تجاوز به زنان در بازداشتگاهها هستند یا نه؟ زیرا اظهارات مریم اشرفی گودرزی به صراحت می گوید که مردان مجوز تعرض به زنان را در هر شرایطی با خود دارند و این مجوز حتی وسط چهار راه ولیعصر در خیابان انقلاب باطل نمی شود !؟

از: گویا 

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل