نهضت مقاومت ملی ایران: نه بزرگ ملت ایران به خامنه ای و نظام فاسد جمهوری اسلامی

نه بزرگ ملت به خامنه‌ای و

نظام فاسد جمهوری اسلامی

جمهوری اسلامی از روز نخست، با استفاده از روش‌های سرکوبگرانه و استبدادی توانسته است کنترل کشور را در دست بگیرد. این رژیم، که بر پایه اصول توتالیتر و تمامیت‌خواهانه بنا شده است، نه تنها آزادی‌های اساسی ملت ایران را نادیده گرفته، بلکه با سرکوب وحشیانه مخالفان و معترضان، حقوق انسانی را به طور سیستماتیک نقض کرده است.

 تحریم ۸۵ درصدی انتخابات توسط ملت به‌وضوح نشان‌دهنده نارضایتی‌های گسترده از وضعیت فعلی اجتماعی و ساختار حکومتی است. این عکس‌العمل؛ که به نشانه‌ی یک   نه!   واضح به علی خامنه‌ای و بنیاد حکومتش می‌باشد، بیانگر خشم و نفرت مردم از حکومتی است که سال‌هاست با تاراج سرمایه ملی، فساد، ناکارآمدی و سرکوب و زندان و اعدام، به بقای خود ادامه داده است.

علی خامنه‌ای، با تکیه بر نیروهای ضربتی خود؛ یعنی سپاه پاسداران و بسیج، تلاش کرده است هرگونه صدای مخالف را در نطفه خفه کند. این نیروها، با استفاده از روش‌های فاشیستی خشونت‌آمیز و غیرانسانی، به سرکوب اعتراضات مردمی پرداخته‌اند؛ بعلاوه، تلاش برای ایجاد اصلاحات و تغییرات در کشور را ناکام گذاشته‌اند.

رژیم توتالیتر جمهوری اسلامی با توسل به تبلیغات گسترده و کنترل شدید رسانه‌های داخلی، تقلا می‌کند، روایت خود از واقعیت‌ها را به افکار عمومی جهان بقبولاند؛ تا بتواند، از طریق سانسور و محدودیت‌های شدید بر آزادی بیان، فریاد مخالفان را درسینه خاموش کند و تصویر غیرواقعی از اوضاع کشور را به جامعه بین‌المللی ارائه دهد.

ملت ایران، که از فساد گسترده در دستگاه‌های دولتی، بی‌عدالتی‌های اجتماعی، و نقض مستمر حقوق بشر به تنگ آمده‌ است، بارها و بارها از طریق تحریم انتخابات و اعتراضات مسالمت‌آمیز، خواسته‌های خود را بیان داشته است؛ اما علارغم این تلاش‌ها، رژیم جمهوری اسلامی به سیاست‌های سرکوبگرانه خود ادامه داده و هرگونه تلاش برای ایجاد تغییرات را با خشونت و سرکوب شدیدتر پاسخ داده است.

ادامه سیاست‌های سرکوبگرانه و استبدادی رژیم جمهوری اسلامی تحت رهبری علی خامنه‌ای، نه تنها وضعیت داخلی کشور را بحرانی‌تر کرده، بلکه مقام ایران در جامعه بین‌المللی را به شدت تضعیف کرده است. رژیم قهقرائی دینی، با اصرار بر سیاست‌های خارجیِ ماجراجویانه و حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه، باعث آبروریزی ملت و انزوای بیشتر ایران در صحنه جهانی شده است. تحریم‌های اقتصادی، که نتیجه مستقیم این سیاست‌ها هستند، اقتصاد کشور را به ویرانی کشانده و زندگی روزمره مردم را به شدت تحت تاثیر جان‌فرسای خود قرار داده است.

ملت ایران، با وجود تحمل همه‌ی فشارها و سرکوب‌ها، همچنان به مبارزه برای احقاق حقوق  و حصول آزادی‌های خود ادامه می‌دهند و خواهد داد.

آینده ایران، با چالش‌های بزرگی مواجه خواهد بود. برای خروج از این وضعیت بحرانی، مستلزم گذار از این رژیم توتالیتر است  که خواسته‌ی‌ اکثریت غریب به اتفاق ملت ایران را بیان می‌دارد. تنها از این طریق است که می‌توان به آینده‌ای روشن‌ و امیدبخش برای ایران و ایرانی امیدوار بود.

آنهایی که درانتخابات نمایشی ریاست جمهوری رژیم پای صندوق‌های رای رفته‌اند؛ باید بدانند که خائنانه خون‌های پاک ریخته شده‌ی نوجوانان و جوانان وطن را لگدکوب کرده‌اند؛ یا اجامر وابسته به حاکمیت‌اند، یا سوداگران بی‌خردی هستند که منافع شخصی خویش را به منافع ملت ترجیح داده‌اند.

ملت ایران در این انتخابات نمایشی به وضوح انتخاب خود را کرده و ” نه “  بزرگ  را به «رهبر» و کل حاکمیت در حال فروپاشی نظام اسلامی مسلط بر ایران را داده است.

 

ایران هرگز نخواهد مرد

نهضت مقاومت ملی ایران

شنبه، ۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۶ ژوییه ۲۰۲۴

 

در صورت امکان آدرس سایت نهضت در سایت ملیون درج شود: https://namir.info

برای درج در سایت می‌توانید از پوستر زیر استفاده کنید:

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل