دو تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز سه شنبه نوزدهم تیرماه، جمعی از حواله داران شرکت مدیران خودرو، در مقابل ساختمان اداره کل تعزیرات حکومتی در تهران و شماری از اعضای تعاونی مسکن ارتش در اداره راه و شهرسازی بروجرد دست به تجمع زدند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، شماری از حواله داران شرکت مدیران خودرو، در مقابل ساختمان اداره کل تعزیرات حکومتی در تهران دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، مبلغ حواله خرید خودرو به طور کامل توسط این افراد پرداخت شده است اما این شرکت، مجدداً درخواست پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان از آنان دارد و نیز هشدار داده اند که در صورت عدم پرداخت، قرارداد فسخ میشود.

معترضین با در دست داشتن بنرهایی خواستار برخورد با شرکت مدیران خودرو و بازگرداندن مبالغ اضافی و غیرقانونی اخذ شده توسط این شرکت شدند.

بر اساس مصوبه ۵۹۴ امسال شورای رقابت که ۲۱ مرداد ماه به تصویب رسید، اجرای مصوبات این شورا درباره قیمت خودروهای مونتاژی از ۱۱ بهمن ماه سال گذشته لازم‌ الاجرا اعلام شد؛ به همین دلیل حواله داران خواستار دریافت مبالغ اضافی و غیر قانونی که توسط این شرکت از خریداران صورت گرفته بود، شدند.

تجمع اعتراضی اعضای تعاونی مسکن ارتش در بروجرد

به گزارش بی بی سی فارسی، شماری از اعضای تعاونی مسکن ارتش در بروجرد با ورود به ساختمان اداره راه و شهرسازی این شهر در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند.

این افراد که اعضای تعاونی مسکن «پادگان گروه ۴۱۱ مهندسی ارتش‌» هستند به صادر نشدن مجوز ساخت و واگذار نشدن سند زمین‌های شهرآرا به اعضا اعتراض دارند.

به گفته یکی از اعضای تعاونی، ۲۳ سال پیش از تعاونی ارتش زمینی که به صورت تپه بوده خریداری کرده و در چند مرحله پول‌هایی برای زیرساخت واریز کرده‌اند. اما اداره شهرسازی بروجرد می‌گوید که زمین متعلق به این اداره بوده و اعضای تعاونی باید دوباره به قیمت روز زمین‌ها را خریداری کنند. اعضای این تعاونی از حدود یک ماه پیش به طور مرتب به اداره شهرسازی مراجعه کرده و پاسخ روشنی دریافت نکرده‌اند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل