دادگاه مطبوعات؛ مدیران مسئول سه خبرگزاری از اتهامات انتسابی تبرئه شدند

خبرگزاری هرانا – مجید قلی زاده مدیر مسئول خبرگزاری تسنیم، علی دویران مدیر مسئول بصیرت سبز و محمد مجید شیرکاری طوسی مدیر مسئول کیان آنلاین با رای اعضای هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی از اتهامات انتسابی تبرئه شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل ایرنا، مدیران مسئول خبرگزاری تسنیم، بصیرت سبز و کیان آنلاین از اتهامات انتسابی تبرئه شدند.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی اعلام کرد: روز دوشنبه هجدهم تیرماه جلسه رسیدگی به اتهامات مجید قلی‌زاده مدیر مسئول تسنیم با اتهام‌های نشر اکاذیب، توهین و افترا از طریق انتشار گزارشی با تیتر «حقوق ۹۲ میلیون تومانی ساکت در ماه با وجود بازنشستگی» و با شکایت محمدرضا ساکت در دادگاه مطبوعات برگزار شد.

اکبر نصراللهی افزود: همچنین در جریان این جلسه، پرونده علی دویران مدیر مسئول بصیرت سبز به اتهام تشویش اذهان عمومی از طریق نشر اکاذیب و محمد مجید شیرکاری طوسی به اتهام انتشار نشریه کیان آنلاین بدون ذکر نام صاحب امتیاز، بررسی شد که هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهمان و سخنان شاکیان به اتفاق آراء، متهمان را مجرم ندانستند.

نصراللهی در ادامه عنوان کرد که رأی دادگاه رسیدگی به پرونده این سه نفر که به ریاست قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل