حمله تند و بی‌سابقه روزنامه زاکانی به دختر سردار سلیمانی

zakani.jpgحرف ضدانقلاب را می زند / او بی تقوا و بی‎اخلاق است

پس از انتقادات «نرجس سلیمانی» از «علیرضا زاکانی» و تایید پست‌فروشی در شهرداری تهران توسط این عضو شورای شهر تهران، روزنامه همشهری به انتقاد از نرجس سلیمانی پرداخت

روزنامه همشهری نوشت:

«عرف نیست رسانه مدیریت شهری در نقد عملکرد مدیران شهر بنویسد، اما در برخی موارد پای حق بزرگ‌تری در میان است که سکوت در قبال آن اگرچه عرف است، خلاف شرع مسلم است. مگر ممکن است رسانه‌ای وابسته به انقلاب و مردم باشد و در بزنگاه‌ها سکوت کند؟ رسانه‌ای که به‌خاطر وابستگی تشکیلاتی یا سیاسی و اداری مقابل حق سکوت کند، در دنیا مقابل مردم و در قیامت باید به امام امت پاسخگو باشد.

وظیفه شورای شهر نظارت است، نقد است، گلایه است، تذکر و حسابرسی است. حق هم همین است. مردم نیز همین را انتظار دارند. اما نظارت با مچ‌گیری فرق دارد، نقد با تخریب متفاوت است؛ تذکر، حرف گوشه‌دار و تندی و طعنه نیست، گلایه حرف غیرمنصفانه و خلاف‌واقع نیست. این تفاوت‌ها را نمی‌بینیم؟ اگرچه این‌دست رفتارها منحصر به انگشت‌شمار و معدودی از نماینده‌های محترم است اما مردم این بداخلاقی را به کلیت شورای انقلابی منتسب می‌کنند.

اگر واقعا تفاوت نقد مشفقانه و تذکر دلسوزانه و گلایه مسئولانه با بداخلاقی و بی‌انصافی روشن نیست به اثر رفتارها توجه کنیم. ببینیم چرا ضدانقلاب اینقدر خوشحال می‌شود؟ ببینیم چرا سوت و کف می‌زند؟ چرا تشویق می‌کند؟ رفتار ما چه آورده‌ای برای دشمنان خبیث انقلاب داشته است؟

از: گویا

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل