پانته‌آ بهرام می‌گوید از فعالیت و تدریس منع شده است

Panthea Bahram, a cinema and theater actor, announced that she has been "banned from activity"

رادیو فردا

پانته‌آ بهرام، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، با انتشار پستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام از «ممنوع‌الفعالیت» شدن خود خبر داد.

او روز یکشنبه ۳۱ تیرماه در اینستاگرام خود نوشته که پیامکی از حراست وزارت ارشاد دریافت کرده که در آن نوشته شده او «ممنوع‌الفعالیت» است و حتی اجازه «تدریس» هم ندارد.

 

خانم بهرام در ادامه نوشته است: «چرا من که کارمندشون نیستم بر اساس کدام قانون حراست وزارت ارشاد می‌تونه کسی را… تکرار کردم «قانون» «غانون» «داغون»…».

بر اساس این پست قرار بوده این بازیگر سینما و تئاتر برای افراد کم‌سن و سال یک دوره آموزشی برای برگزار کند که با این ممنوعیت این امکان از او گرفته شده است.

پانته‌آ بهرام ازجمله هنرمندانی بود که در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ که به اعتراضات «زن، زندگی، آزادی» شهرت یافت از معترضان حمایت کرد.

او در بحبوحه این اعتراضات، تصویری بدون حجاب از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و متنی زیر آن با هشتگ «زن، زندگی، آزادی» نوشت.

خانم بهرام مدتی نیز همراه با چند بازیگر دیگر سینما به دلیل برداشتن حجاب اجباری بازداشت شد اما بعدتر با وجود تهدید مقامات جمهوری اسلامی، در اکران مردمی آخرین قسمت سریال «پوست شیر» بدون حجاب حاضر شد.

در پی این اقدام، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران اعلام کرد برای او به جرم «کشف حجاب» در ملأ عام و انتشار تصاویر در فضای مجازی پرونده قضایی تشکیل شده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل