بازگشت به سینما پس از ۸ سال، صحبت‌های خبرساز مدیری در اکران خصوصی فیلم جدید

خبرنامه گویا

اکران خصوصی دومین فیلم سینمایی به کارگردانی مهران مدیری “ساعت ۶ صبح” ، با یادی از گذشتگان سینمای ایران آغاز شد

:::

«ساعت ۶ صبح»؛ هم آوا با اثر قبلی مدیری، اما پربازیگر

نام این فیلم یادآور نخستین فیلم بلند سینمایی مهران مدیری یعنی ساعت ۵ عصر است. با این تفاوت که در این اثر نامی از سیامک انصاری به چشم نمی‌خورد. انصاری که از گذشته تقریبا پای ثابت آثار مدیری بوده چند سالی است که نه در سریال‌ها و نه در برنامه‌های تولیدی مدیری در پلتفرم‌ها حضور ندارد.

مدیری این بار به سراغ دو بازیگری رفته که برای اولین بار است در مقام کارگردان با آن‌ها همکاری می‌کند. سمیرا حسن‌پور و مهرداد صدیقیان که هرچند حسن‌پور در تابستان همان سال به کارگردانی محمود کلاری با مهران مدیری هم‌بازی بود، اما این نخستین بار است که مقابل دوربین او ایفای نقش می‌کند.

تیزر فیلم ساعت ۶ صبح:

مدیری که با ساعت ۵ عصر نشان دارد علاقمند است تا در سینما مسیری متفاوت از برنامه‌ها و دورهمی‌ها و سریال‌هایش پیش بگیرد، این بار نیز داستان خود را در گونه ملودرامی اجتماعی روایت می‌کند که به نظر می‌رسد مهم‌ترین وجه تفاوت آن با اثر قبلی، پربازیگر بودنش باشد.

علیرغم آنکه ساعت ۵ عصر در تمام طول قصه بر زندگی سیامک انصاری متمرکز بود به نظر می‌رسد در این فیلم با توجه به تعدد بازیگران اتفاق متفاوت‌تری بیفتد.

محور داستان این فیلم یک مهمانی شبانه است که با ورود نیرو‌های امنیتی مواجه می‌گردد. تا به اینجا آنچه منتشر شده داستانی تکراری است که در فیلم و سریال‌های بسیاری هم دستمایه طنز و هم دستمایه درام شده است. ساعت ۶ صبح در جشنواره سال گذشته حضور پیدا نکرد و حالا ملاک خوبی برای سنجش فعالیت‌های مهران مدیری در مقام هنرمند پرکار این روزهاست که یک سریال و یک برنامه کمدی را برای پلتفرم‌ها در دست تولید دارد.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل